donderdag 8 november 2012

Eline's owl x 4

Lieve bloggeraars,

Wederom een warm welkom aan de nieuwe volgers, en
iedereen dank voor de leuke reacties op de vorige kaart.

De kaartjes hieronder staan momenteel als voorbeeld-
kaartjes in Hobbywinkel Kleurenfestijn in Middelburg.


Ik heb een paar kerstkaartjes gemaakt,
allemaal met producten van MD.
Wat zijn de uiltjes van Eline toch schattig hè?
De binnenkanten heb ik ook allemaal beplakt.


De stempels zijn van Noor! Design.
Alle plaatjes zijn in 3D,
ze blijven geweldig !
De creatables en papier zijn
allen van MD.



De kerstboom heb ik beïnkt toen
deze nog in de stans zat, dat gaat
heel gemakkelijk en geeft een 
leuk effect. 



Het formaat van alle kaartjes is
9 bij 13 cm, weer eens wat anders,
dat vond ik ook wel leuk.
De onderste is een staande in de lengte
en de anderen zijn staand in de breedte.



Bedankt voor jullie bezoekjes,
en veel lieve groetjes weer van:

17 opmerkingen:

  1. Te gekke kaartjes Erica, die uiltjes en dat papier blijven inspireren!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Erica, wat een boel kaartjes...en allemaal even leuk...dank voor de tip van de kerstboom...ik heb de stans ook en kreeg die 'inkepingen' zo goed als niet te voorschijn, maar nu ga het ik op jouw manier proberen...jij ook een fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi lovely,
    love all four of your wonderful Christmas cards, great designs and the tree is superb!
    Love,Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi erica

    Wauw ze zijn allemaal super leuk geworden .papier vind ik ook zo geweldig .En een leuk formaat heb je ook gebruikt .
    leuk is die stans van die kerstboom en dat heb je mooi gedaan met die nerfjes .

    Toppie
    Fijne donderdag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooie kaartjes Erica.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zeker leuk geworden.
    En als je er zoveel gelijk maakt gaat het vast goed komen met de voorraad voor December.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke kaartjes!!
    Je gaat als een speer!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Erica, ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuke kaartjes Erica!!
    Die uiltjes zijn errug leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Erica.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooie kaartjes Erica, dit papier en die uiltjes blijven toch erg leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erica

    Wat een prachtige kaartjes zie ik weer bij je. Wat zijn die uiltjes toch leuk hé.
    Jij ook veel sterkte met je rug.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica,
    Leuke 'Eline' kaartjes heb je gemaakt.
    En leuk een afwijkende maat... Ik kijk ook meestal wat bij mijn plaatje past en dan ga ik 'bouwen'.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat stoer dat je kaartjes als voorbeeldkaarten in een winkel staan! De uiltjes blijven leuk ja, ik ga alles tot het laatste (knip)velletje opmaken haha! Fijn weekend en bedankt dat je zo vaak een leuke reactie achterlaat bij me. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Ook die in de post hieronder vind ik schitterend. Leuk dat je verschillende stijlen gebruikt.
    Dus jouw kaartjes staan in de etalage, wow... Dat zegt genoeg over je kwaliteiten!
    Vind je het goed als ik een paar foto's van je kaarten op m'n Pinterest zet?

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, ik ging even kijken op jouw Pinterest...
    Leuke dingen heb je gepind! Maar ik bleek al volger van je te zijn, dat wist ik helemaal niet meer..
    Maar intussen heb je een heleboel leuke dingen erbij gepind, dus ga ik nog maar even lekker snuffelen!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox