vrijdag 7 december 2012

Race Time

Hoi iedereen,

Even een quicky tussendoor gemaakt,
met een 3D knipplaatje van Studio Light.
Goed te gebruiken voor een kinderverjaardag.


Het basis papier is rood en zwart karton, daarop
design papier van Marianne Design.
De letterstempels en tekst stempel zijn ook van MD,
en gestempeld op designpapier van MD.


Ga ook eens een kijkje nemen op het nieuwe blog
Bij 200 leden gaat er een leuke candy uit !


Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn
gehaakte theelichtjes, weer eens wat anders.

Een goed en gezellig en koud weekend !

10 opmerkingen:

  1. Leuke, stoere jongenskaart Erica!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi erica wat een leuke jongenskaart!!!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stoere jongenskaart heb je gemaakt Erica, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erica

    Ik heb even wat gemist en op je blog gekeken er staan super leuke dingen op .
    Vind je gehaakte sfeerlichtjes helemaal super leuk gemaakt.

    Deze kaart ziet er ook weer stoer uit .

    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Erica.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke jongenskaart Erica!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erica

    Wat een gave stoere kaart, knippen blijft ook leuk om te doen vind ik.
    En wat zijn je gehaakte waxinelichtjes mooi, ik ben geen ster in haken helaas.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk dat je elke keer mijn blog komt bezoeken.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erica, Ik zag je berichtje op mijn blog, dankje. Maar wat je misschien niet hebt gezien is dat je de candy op mijn blog hebt gewonnen ;-) De digistempel die ik heb gebruikt voor de Advent Calender dag 8. Wil je mij je mailadres mailen naar martijneningrid@gmail.com dan geef ik dat door zodat je de digi kunt ontvangen. Veel plezier ermee :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een stoere jongens kaart..
    leuk gedaan

    groetjes Martine

    ps: ik koop dat soort materiaal altijd op beurzen... daar sla ik altijd massaal dat soort dingen in LOL

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox