zondag 9 februari 2014

Valentine with love

Hoi lieve blogdinnen,

Het is rustig hier op mijn blog, heb veel andere dingen aan
mijn hoofd, en daardoor kom ik echt niet aan bloggen toe.
Daarbij is mijn ventje heel erg aan het hoesten deze week
en ben ik ook snipverkouden en daardoor zwak en vermoeid.
Het enige wat ik doe is op de bank met een haakwerkje en
dan vroeg naar bed.
Maar goed, jullie komen hier om een kaartje te bekijken,
en ik laat jullie er een zien voor het Kaartjes-Inspiratie
Challenge Blog, waar de nieuwe Challenge vorige week is
ingegaan met het thema Valentijn ♥
Doe ook gezellig mee, je hebt nog tot zaterdag 15 februari.


Ik heb de leuke poezen van MD gebruikt,
wat zijn ze toch schattig hè.
Het hart en achtergrond papier zijn ook van MD.
Het leuke valentijnspapier is van Me to you.
Met een rode parelpen heb ik swirls op het papier gemaakt.


Met deze kaart wil ik ook  meedoen met de Challenges:

♣  16 februari 2014:  Ooh La La Challengeblog
♣  16 februari 2014:  Creative Cutting Challenges
♣  19 februari 2014:  Scr@p-Cards Challenge Blog (2-3)
♣  26 februari 2014:  One Crazy Stamper (1-5)
♣  28 februari 2014:  CreaPaleis
♣  28 februari 2014:  HobbyNu
♣  1 maart 2014:  Knutsels en Kadootjes (1-2)


Mijn mannetje is woensdag jarig, en nu zouden we
gisteren zijn gaan uit eten, heeft hij zelf gekozen,
maar we zijn alle vier niet lekker, vriendin en zoon
zijn ook verkouden, dus we hebben het eten uitgesteld.
Mijn ventje erg teleurgesteld, maar uiteindelijk hebben
we het toch gezellig gehad, we hebben mini pizza
gegeten, zelf maken aan tafel, met zo'n pizza maker.

Iedereen weer bedankt voor jullie bezoekjes en reacties,
en ipv nieuwe volgers welkom heten, zijn er een aantal
verdwenen, zowel hier als op bloglovin, dus ontvolgd.
Ik doe mijn best iedereen te bezoeken, maar nu heb ik een
week stilgestaan, en stond het aantal blogs op 850 die ik
nog moest bezoeken, nou dat was echt niet meer te doen,
dus ik heb alles op 0 gezet, en ik probeer weer bij
iedereen langs te komen, dus als je me gemist hebt
weet je waar dat door komt...

51 opmerkingen:

  1. Leuk die poezen en dat mooie hart!! Volgers die weg gaan omdat jij ff niet meer langs komt kun je ook wel missen toch?? Niet mee zitten Erica en beterschap!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erica,

    Veel beterschap voor jouw en je ventje.Spijtig dat zijn verjaardag een beetje in duigen is gevallen, maar dat komt wel goed hé. En,,,, volgers die weggaan. Ja ik heb het ook al meegemaakt. Leuk is het niet en ik versta dat je niet altijd bij iedereen een bezoekje of een reactie kunt achterlaten. Blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Maar niet getreurd, diegene die blijven zijn wel je echte trouwe volgers, toch??

    Je kaartje is super!!!!! Wat mooi. Die poezen zijn kei schattig.


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!En voor beide beterschap snel beter worden en pitamientjes eten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende valentijnskaart Erica! gaaf papier en die poezen zijn te schattig:0) beterschap en sterkte met alles...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje. Je kan wel zien dat dit kaartje met héél veel liefde is gemaakt. Veel beterschap voor jou en je manneke.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de poezen zijn geweldig ! heel erg leuk resultaat !
    beterschap,
    nog een fijne zondag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wat een gave kaart heb je gemaakt, veel beterschap en pas goed op jezelf, het langskomen komt misschien vanzelf en anders maar niet toch?
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief Valentijnskaartje Erica, de katten zijn zo leuk van MD.
    Wens jullie heel veel beterschap ik ben na een week ziek zijn weer aardig op de been. Fijn weekend, liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart Erica, het doet me een beetje denken aan een kit wat ik tijden geleden al eens heb gekocht maar nooit aan toegekomen ben, er is zo veel moois! Misschien dat jouw kaartje me toch weer inspireert het kit te gebruiken, je weet het nooit :) In ieder geval, dank je wel dat je meedeed met onze uitdaging bij Ooh La La :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Erica. Die poezen zijn zo leuk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Erica.
    Leuk die rode swirl.
    Recept tegen hoesten.: smeer vicks dampo onder je voetzolen.
    [dus niet op je borst] en dan lekker slapen.
    Gr Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Erica,
    wat een lief kaartje is het geworden! Enig met die hartenpoesjes.
    En ik hoop dat je snel weer opknapt. Misschien ook een reactie op alle spanning van de afgelopen maanden. Dan is je weerstand veel minder. Op FB zag ik al de Pizzarette. Wat een leuk idee zeg!
    En dat er volgers weg gaan, ach, die zijn dan gewoon niet geïnteresseerd. Ik heb liever weinig volgers die trouw komen, dan heel veel volgers die nooit langskomen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart, de poezen zijn zo leuk, beterschap voor en je mannetje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart , die poezen zien er zo
    lief uit , veel beterschap voor jullie !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Erica,
    Wat een leuke kaart, de poezen uit hartjes papier is super..mooi geheel is het geworden..jammer dat jullie niet fit waren, maar zo is toch opgelost?? ik zag een foto op FB, zag er heerlijk uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie valentijnskaart! Heel mooi paper, leuk rood en zwart gecombineerd. Volgens mij heb ik het al een keer eerder gevraagd maar waarom komen jouw berichtjes niet in mijn leeslijst te staan? Ik mis veel ven jouw post hierdoor. Heel veel beterschap hopelijk voel je nu al weer wat beter. Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje! Gefeliciteerd met je zoon en beterschap!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie kaart. Ik vind die swirls ook zo gaaf! Sterkte en beterschap daar! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is schitterend Erica, supermooi. Hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn, is niet leuk om zo verkouden te zijn. Alvast een hele fijne verjaardag woensdag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is een heel lief poezen kaartje
    en wens jullie beterschap en een fijne verjaardag
    voor je ventje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Erica, jammer zeg, allemaal verkouden, ik hoop dat het etentje gauw door zal gaan. In de challenge van Miekelotte is Challenging You mag je met maximaal 3 andere challenges meedoen, misschien heb je nog een andere creatie voor onze challenge?? De kaart is prachtig, geweldige kleuren en technieken en oog voor detail. Groetjes, Vera (DT Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O dit is toch weer een prachtkaart.
    Zo leuk de poezen in het hartjes scrappapier.
    Mooi gecombineerd met al er omheen.
    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Erica de poezen liggen bij mij ook te wachten om te gaan gebruiken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Erica, je moet maar zo denken....als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan...... het moet wel leuk blijven voor jezelf. Beterschap voor jullie tweetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi erica
    als eerste van harte beterschap voor jullie en je kaart ziet er erg lief uit met die twee poezen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart weer Erica.
    Dat is niet zo leuk dat jullie allebei niet lekker zijn. Goed uitzieken hoor!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Erica, dat rood en zwart doet het heel goed als valentijnkaart! Leuk dit twee poezen zo bij elkaar. Ik wens jouw en je ventje veel beterschap toe, en als jullie beter zijn lekker gaan uit eten. Een fijne verjaardag alvast gewenst. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil je ook nog even bedanken Erica dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  28. Hoi Erica,

    hopelijk ben je snel weer beter, de virusjes zijn weer volop aan het werk he. Heel leuke kaart, die poezen zijn super.
    Probeer tot rust te komen, geen zorgen de wereld wacht wel!

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lief kaarteje Erica! Mooi papier. Vervelend dat jullie zo beroerd zijn. Nu maar hopen dat jullie snel opknappen. Zie het bloggen niet als een MUST! Gewoon als je zin en tijd hebt even bij anderen kijken, en lukt het hiet? Dan lekker niet, geen probleem hoor. Eerst aan jezelf en je zoon denken.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje Erica, ik zie ook dat je met je parelpen bezig bent geweest. Dat is moeilijk om dit mooi gelijkmatig te doen maar bij jou is dit perfect gelukt!!! Ben altijd bang om mijn kaart te verknoeien, hihihi. Ik wens jou en je grote klein vent beterschap. En ja af en toe heeft het blog van die rare stuiptrekkingen, maar dat is echt niet alleen bij jou hoor!!! liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel vervelend dat jullie niet helemaal fit zijn, hopelijk gaat het snel over....en kan je weer leuke dingen gaan doen ook samen Vernom...je kaartje is weer een toppertje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart.Heel veel succes.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog van harte gefeliciteerd met je zoon. Hopelijk zijn jullie weer snel beter en kan hij nog genieten van het uit eten!?
    Je kaart is prachtig. Zo schattig ook met die poezen erbij.

    Beterschap.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schattig kaartje met deze katten kinderen.
    Echt super leuk zo dit geheel.
    Ik maak me daar ook niet meer druk om.
    Een kind met een beperking vraagt veel aandacht weet ik uit ervaring en daarbij komen het werk en alle vaste dagelijkse dingen.
    Als er daardoor geen tijd meer is om reacties achter te laten tja dat is dan jammer, maar de volgende keer beter toch!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Erica,

    Wat een lief kaartje! Enne beterschap hoor meis!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Erica,
    Sorry dat ik een beetje laat ben met reageren, maar ik heb een druk maar heel leuk weekend achter de rug, en natuurlijk de olympische spelen ook nog een beetje volgen! Maar je kaart is echt prachtig!! enwat mooi hoe je met de rode parelpen de swirls hebt door laten lopen Erica!! En wat jammer dat het verjaardags feestje een beetje in duigen is gevallen, maar dat gaat vast goed komen!! allebei beterschap!!!
    Dank je wel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards met je prachtige kaart!! lieve groetjes van Gerie en DT lid Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hij is super schattig geworden Erica!
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  38. beterschap voor jullie allebei, en wat heb je een leuke vrolijke kaart gemaakt een topper.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Erica, je kaart ziet er weer super uit!
    Beterschap voor jullie alletwee!
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes...
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. mooie kaart.
    beterschap voor jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooie kaart heb je gemaakt Erica, heel vrolijk.
    Leuk dat je mee doet met de uitdaging van CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gorgeous card, green is my favourite colour!








    Gorgeous card, I just love those cats! Thanks for sharing with us at Ooh La La. Michelle x


    BeantwoordenVerwijderen
  43. Sorry about the first part of my comment, I don't know what happened! Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Schitterende kaart Erica...
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCC en heel veel succes (en beterschap)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ha Erika,

    Mooie kaart, en wat een leuke kleuren.
    Bedankt dat je meedoet aan de challenge bij knutsel en kadootjes.

    Groetjes:http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox