woensdag 21 oktober 2015

Voor jou van mij

Dag blogvolgers,

Vandaag weer een kaartje die ik voor Joy!Crafts heb gemaakt.

Een vrolijk kaartje vandaag gemaakt met het mooie papierblok Botanical,
deze heeft zulke frisse kleuren, en is daardoor zo leuk om mee te werken.
Het vierkante frame leent zich goed voor om een plaatje heen.
Aan de zijkant heb ik een randmal geplakt, die kun je ook recht op je kaart
plakken, maar ik vond hem zo aan de zijkant wel iets toevoegen.
Wat fleurige bloemen en takjes erbij, en er fladderen wat vlinders in het rond.
Deze kaart is dus voor jou van mij ☺


Gebruikte artikelen:
  • 1201/0047  Cutting & embossing stencil Lin & Lene rand
  • 1201/0054  Cutting & embossing stencil Lin & Lene set 3 stuks frame
  • 6002/0024  Cutting & embossing stencil bloem 1
  • 6002/0245  Cutting & embossing stencil vlinder
  • 6002/0263  Cutting & embossing stencil tak nr. 1
  • 6003/0027  Cutting stencil tak bladeren (dik)
  • 6011/0313  Papierblok Botanical
  • 6410/0010  Clear stamps Nederlandse teksten 2
  • Plakparels
  • Kanten plaklintje

Wat vinden jullie vandaag van mijn kaartje ?
Bedankt voor jullie bezoekjes en tot de volgende kaart ☺


14 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Erica....er is zoveel moois te zien op je kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kaart heel mooi.Mooie kleuren en de bloemen vind ik prachtig!
    Gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje! Prachtige kleuren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erica. Wat heb je dit mooi gemaakt! een prachtige kaart met al deze materialen. leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Erica.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er schitterend uit Erica - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldige kaart ERica! Zoveel mooie stansen, en prachtig papier!
    Ik vind hem hartstikke mooi, net als je kaart hiervoor met de chalk lijn!
    Fijne avond en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig! wat een mooi geheel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Erica,
    ik vind het een heel mooi kaartje,
    het past allemaal zo mooi bij elkaar!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erica,
    Wat een gave kaart heb je weer gemaakt.
    Mooie kleuren, leuk plaatje en gave bloemen die perfect bij de rest passen.
    Top! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Erica,

    Prachtige kaart en wat een mooi plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox