zaterdag 1 oktober 2016

Happy birthday

Dag blogdinnen,

Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe maand challenge bij De Egel.
We hebben deze keer echt een heel leuk thema, die zijn we nog nergens tegen gekomen, dus we hopen op heel wat leuke inzendingen ☺
Neem snel een kijkje voor het thema van deze maand en de voorbeelden van ons team.
Dit is mijn kaartje geworden:
De basis is een leuke shape mal van Dutch Doobadoo, ik vond hem erg leuk om een kaart mee te maken, een leuke stoere is het geworden.
Ik heb zelf een strikje gemaakt met meerdere touwtjes tegelijk, en daarop een leuke gear, die zijn van CraftEmotions en zijn zeker leuk om op een mannen kaart te gebruiken. Achter het strikje heb ik twee labeltjes gehangen.
Gebruikte artikelen:
470.713.586  Auto shape art mal Dutch Doobadoo
115633/0157  Tandwielen CraftEmotions
6003/0062  Labels Joy!Crafts
6011/0316  Papier Joy!Crafts
6410/0338  Tekst Joy!Crafts
Touw

Bedankt voor de bezoekjes en reacties en doe ook gezellig mee met de nieuwe challenge ☺
Geniet van je dag !

8 opmerkingen:

  1. Zo'n gave kaart door zijn model! Mooi gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele gave kaart! Heel mooi model, serieus top! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou de wereld vrolijk zijn als er alleen maar zulke leuke auto's zouden rijden, enig Erica!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Erica - mooi modelletje en helemaal super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is wel zo gaaf geworden Erica, dat vind ik tenminste...LOL. Dat strikje vind ik er zo top bij, echt een lief accentje..it's all in the detail ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje Erica....zo gaaf dat automodelletje...en verder ook nog leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg die auto, kan je voor veel dingen gebruiken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf is dit, echt een heel leuk model en mooie uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox