maandag 20 februari 2017

Liefs van mij

Hoi allemaal,

Er is een nieuwe challenge gestart bij De Egel en daarvoor maakte ik deze kaart. En ohhh ik vind hem zelf zo leuk, haha, als ik dat kan zeggen over mijn eigen kaart.... Ik heb een nieuw Penny Black stempeltje en die vind ik zo geweldig, ik heb hem met embossingpoeder op dit kaartje gebruikt.
De basis is een mal van DDBD en deze keer heb ik papier van de Action gebruikt. De stempel is met embossing poeder gedaan, en daarvoor heb ik hem uitgestanst met een ronde mal van CreaLies, die heeft van die leuke stikrandjes. Links ballonnen die heb ik verhoogd opgeplakt met 3D kit. De bloemen en takjes zijn van Creative Expressions. In de bloemen heb ik knoopjes gedaan. De tekst stempel heb ik ook met embossing poeder gedaan, roze, en is van CraftEmotions. Achter de stempel heb ik een doily gedaan.
Nog een leuk detail: de hartjes heb ik ingekleurd met de nieuwe Nuvo Aqua Shimmer Glitter Gloss penseel, heel erg mooi effect die glitters. Klik op de foto om deze nog groter en duidelijker te zien.
Het thema bij De Egel is deze keer BINGO, en ik heb het rijtje gebruikt:
Knopen - ballon - doily.
Gebruikte artikelen:
115634/0033  Crealies Double Stitch Circles max. 13 x 13 cm / XXL33 
130501/1147  CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL Lieve groetjes van mij
30-400  Stempel Penny Black
470.713.133  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames Fantasy
6002/0474  Joy!Crafts ballonnen
888N  Nuvo aqua flow penseel - glitter gloss
CED1437  Takjes Creative Expressions
CED1458  Bloemen Creative Expressions
MFT-652  Rechthoek met kruisjes My Favourite Thing
Embossingpoeder roze en wit
Knoopjes en doily eigen voorraad
Papier Action
 Dit kaartje doet mee bij:
*  21 feb 2017  *  Deep Ocean (*2)
*  21 feb 2017  *  Creative Moments (3-3)
*  24 feb 2017  *  Allsorts (1-3)
*  24 feb 2017  *  Jo's Scrap Shack (1-3)
*  24 feb 2017  *  Crafty Friends (3-3)
*  24 feb 2017  *  Polkadoodles (2-2)
*  26 feb 2017  *  Crafting from the heart (1-3)
*  26 feb 2017  *  Artistic Inspirations (*)
*  28 feb 2017  *  Dies R Us (1-3)
*  28 feb 2017  *  Petal Lu (2-3)
*    3 mrt 2017  *  Crafting with friends (2-3)
*    9 mrt 2017  *  Open Minded Crafting (2-3)
Ik hoop dat jullie ook allemaal mee doen met die leuke Bingo challenge.
Bedankt voor het langs komen en geniet van deze nieuwe week ☺

25 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mag je zeker zeggen. Wat een mooie kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Erica en een hele leuke nieuwe challenge!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Heel leuk dat je de afbeelding alleen hebt ge-embosd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, prachtige combinatie van kleuren en stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi kaartje Erica.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor dat is wel een heel fris geheel met dat roze.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee zeg, jij bent al snel met een kaart voor de challenge ;-)
    Hij is echt prachtig Erica.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is het toch. Ik vind het stempeltje op deze manier ook heel erg gaaf!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erica ,
    Prachtige kaart Erica ! Heel leuke stempel mooie bloemen en papier .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Erica...zo een pachtige kleurtjes en ook geweldige stansjes erop...
    Leuke challenge weer...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart. Mooi gedaan. Ook een hele leuke challenge. Ik ga het weer proberen om mee te doen.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een superleuke kaart!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Erica! Veel mooie details, net als je 80 kaart hier onder.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So cute! Love the design and colors combination:) Thank you for participating in our challenge from Dies R Us!

    Barbara
    Dies R Us Challenge Blog DT
    http://carterie-creative.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful! Love the shape of your card and those flowers are so pretty! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat schattig met dat lieve katje zo mooi geembost ! Heel erg leuke kaart met prachtige bloemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A super creation for our theme this week, pretty colours and great image as well, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Erica! Wat een prachtige kleurencombinatie en gave stempel; leuk idee om het met embossingpoeder te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Erica!
    leuke kleurtjes en een hele mooi stempel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. BEAUTIFUL creation Erica! Thanks so much for playing in our ‘Think Spring’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart Erica en mooie kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love all the details
    Thank you for joining Crafty Friends
    DT Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox