maandag 20 maart 2017

Verjaardag

Hoi lieve allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge begonnen bij De Egel, deze keer het thema "verjaardag met vlaggetjes". Hoop dat jullie allemaal mee doen met deze leuke challenge. Dit is mijn kaartje geworden:
Deze keer heb ik een plaatje gebruikt van The Hobby House, erg leuk zijn die. Daar omheen zie je het nieuwe frame van Marianne Design, en de bloem en het papier zijn daar ook van. Randmal is van Joy en de tekst heb ik met blauwe embossingpoeder gedaan en die is van CraftEmotions. De vlaggetjeslijn heeft geen merk.
Gebruikte artikelen:
115634/0033  Crealies Double Stitch Circles max. 13 x 13 cm
130501/1150  CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL gefeliciteerd
6002/0365  Rand Joy!Crafts
HHWS008  Plaatje The Hobby House
LR0406  Marianne D Creatable Petra`s Waterlily
LR0457  Marianne D Creatable Petra`s cirkel met vogel
PB7051  Marianne D Paper pad Eline`s Sweet star
Blauwe embossingpoeder
Vlaggenlijn geen merk
Parels eigen voorraad
Donderdag ben ik zelf jarig, dus erg leuk om al die verjaardagskaartjes te zien. Ik word 40, eigenlijk best een raar idee. Tevens de eerste keer zonder mijn moeder erbij, blijft raar. Maar mijn vader is wel naar Nederland gekomen, hij is gisteren avond aangekomen, dus erg speciaal, en ben ik heel erg blij mee. Gezamenlijk gaan we een leuke paar weekjes ervan maken, zaterdag een groot feest vieren en volgende week mijn moeder herdenken op haar sterfdag.
Bedankt voor het langs komen en nog een fijne en creatieve week ☺

23 opmerkingen:

  1. helemaal lief en leuk is dit kaartje geworden !
    zoveel mooie details, geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie verjaardagskaart, Erica.
    En wat fijn dat je vader nu in Nederland is. Ik wens jullie fijne dagen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! En wat heerlijk dat je vader hier is. Ik wens jullie hele fijne weken samen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Je verjaardag zal wel dubbel zijn...aan de ene kant gemis, andere kant dankbaarheid en vreugde. een goede tijd met je vader. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Erica!
    Vind het zo'n lief plaatje en ook de kleurencombi is helemaal top!
    Geniet van de tijd met je vader en maak er een fijne verjaardag van.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Erica! Het is ook raar hoor zo'n eerste verjaardag zonder je moeder. Maar je vader is er gelukkig. Geniet van de weken samen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Erica. En fijn dat je vader er is om deze bijzondere verjaardag met je te vieren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Erica. Mooie mallen gebruikt. Die cirkel en de bloem zijn allebei prachtig. Fijne verjaardag donderdag en de kaart gaat straks op de post, grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Erica, mooie kleuren en leuke mallen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, Erica! Dat plaatje is lief! Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtkaart zo in blauw en Kraft Erica. Jouw kaart is klaar en al dichtgeplakt dus helaas..........ik wist niet dat het je 40e verjaardag zou zijn anders had ik de cijfers nog wel ergens bij kunnen doen.
    Zal best moeilijk zijn nu zonder je moeder maar wat heerlijk dat je vader is gekomen..........ga genieten meis!!

    Liefs, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje. Proficiat bijna 40! Ik word er bijna 38. 40 is in aantocht.. ik vind het ook zo raar.
    Maar ze zeggen dat leven begint op 40 dus.... geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart en mooie kleuren. Hou wel van blauw en craft :-)
    Het plaatje is enig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk kaartje Erica. Mooie kleuren bij elkaar en een erg leuk plaatje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Erica,Alvast Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Erica. Mooie afbeelding prachtig met deze mal . Alvast een fijne verjaardag. Fijn dat je vader er is.. geniet er maar van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Erica...wat heb je weer een mooie kleurencombinatie gebruikt ..dat blauw en kraft matcht perfect...ook een heel lief stempeltje en het vlaggenlijntje maakt het heel feestelijk...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh dat zijn dubbele weken voor jou, zeker nu het bijna een jaar geleden is dat je moeder overleden is en dat jezelf jarig bent. Wat fijn dat je vader in Nederland is. En ja,je moet het leven vieren, dat mag ook. 40 is ook altijd weer net iets bijzonder al is het maar een getal. Geniet er ook van. Jou kaartje is super, dat had ik op Facebook gezien. Mooie randstans, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart in kraft en blauw, die bloem is trouwens super! Alvast van harte met je verjaardag, fijn dat je vader erbij is, en al is het moeilijk zo'n eerste keer zonder je moeder jarig zijn hoop ik dat je een fijne dag zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Erica ,
    Is al weer een tijdje geleden dat ik langs kwam .
    Wat ene prachtige kaart ,super mooie bloem prachtig geheel .
    Gefeliciteerd met je Verjaardag geniet ervan Erica !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Erica, wat een lieve kaart is het toch in een mooie kleurencombinatie vind ik. Mooie materialen heb je verwerkt op je kaart. Ik wens je voor morgen alvast een hele fijne verjaardag en wat fijn dat je vader erbij is. Geniet van de periode dat hij er is en sterkte met elkaar op de moeilijke momenten xx
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart en wat een leuke kleurencombinatie.
    De bloem is geweldig he. Hij is niet altijd makkelijk te stansen, maar dat hebben we er maar voor over.
    Jij alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, al zal het een hele dubbele zijn! Ik hoop dat je flink verwend bent!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox