woensdag 14 juni 2017

Pretty in Pink vervolg

Hoi allemaal,

Nog een kaartje die ik heb mogen maken voor de verpakking van de nieuwe lijn "Pretty in Pink" van CraftEmotions.
Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt. De paperstack bestaat uit 4 verschillende design papiertjes en 3 vellen plaatjes, voldoende om mooie kaarten mee te kunnen maken. Verder heb ik er nog een lintje aan toegevoegd en een paar Nuvo parels.
Gebruikte artikelen:
118040/0210  CraftEmotions Paper stack Pretty in pink 11 vel A4
470.713.143  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames 2 A5
523851/6976  CraftEmotions lint katoen creme 2,5m x 9mm
754N  Nuvo glitter drops - sherbert shimmer
Het was zo leuk om de kaarten voor de paperstack te maken, ik heb dit met plezier gedaan. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Dank je wel voor je bezoekje en reactie ☺
CraftEmotions Paper stack Pretty in pink 11 vel A4 (06-17)Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames 2 A5 470.713.143 (04-17)CraftEmotions lint katoen creme 2,5m x 9mmNuvo glitter drops - sherbert shimmer 754N

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Erica!
    Weer zo mooi in het roze...het is wel een hele mooie lijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloemenkaart, Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag van mij nog even doorgaan met je 'pink' berichtjes. Wat mooi allemaal!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een hele mooie kaart! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erica,
    Wat een geweldig moie kaart en een leuk modelletje.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een lekker zoet kaartje geworden, met al het mooie roze.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeel mooi dit kaartje Erica....prachtige al die bloemen erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele schitterende kaart Erica! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige kaart en super mooi van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox