dinsdag 24 oktober 2017

KERST

Goedendag,

Ja ik ben er weer met een kerst kaartje, een heel duidelijke deze keer...
Hier heb ik weer een basis van Dutch Doobadoo gebruikt, en de tekst "kerst" is ook een DDBD, dus 2 op 1 kaart. Het papier en de plaatjes zijn uit het paperstack "Christmas Star". Hier zitten 4 verschillende design papiertjes en 3 vellen plaatjes in.
Aan de bovenkant heb ik een randmal gebruikt met allemaal sneeuwvlokken en die dan 2 keer naast elkaar gedaan. Onder en boven de tekst heb ik nog een sneeuw randje gedaan. De bloem heb ik uit vellum gestanst.Verder heb ik nog de Nuvo pearls gebruikt voor de mooie pareltjes.
Gebruikte artikelen:
115633/0173  CraftEmotions Die - eland hert ree Card 5x10cm
115633/0178  CraftEmotions Die - bloem kerstster 3D Card 5x10cm
115633/0180  CraftEmotions Die - dennentakken Card 5x10cm
115633/0190  CraftEmotions Die - ijspegels 3D Card 5x10cm
115633/0196  CraftEmotions Die - kristallen ornament rand Card 5x10cm
118040/0211  CraftEmotions Paper stack Christmas Star 11 vel A4
470.713.149  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art label A5
470.713.638  Dutch Doobadoo Dutch Card Art tekst kerst (NL) A5
656N  Nuvo crystal drops - antique rose
Vinden jullie het wat ?
CraftEmotions Die - eland hert ree Card 5x10cm (07-16)CraftEmotions Die - bloem kerstster 3D Card 5x10cm (07-16)CraftEmotions Die - dennentakken Card 5x10cm (07-16)CraftEmotions Die - ijspegels 3D Card 5x10cm (new 08-17)CraftEmotions Die - kristallen ornament rand Card 5x10cm (new 08-17)CraftEmotions Paper stack Christmas Star 11 vel A4 (08-17)Dutch Doobadoo Dutch Shape Art label A5 470.713.149 (08-17)Dutch Doobadoo Dutch Card Art tekst kerst (NL) A5 470.713.638 (08-17)Nuvo crystal drops - antique rose 656N

12 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart is dit geworden!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik je mijn adres geven? Zo'n prachtige kaart wil ik wel ontvangen voor kerst ;-)
    Heel mooi Erica.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Erica. Ik was al eerder op zoek, maar die DDDmal is uitverkocht. Komt een ander jaar wel goed. Loop toch niet vooraan met andere kaarten. Maar deze vind ik erg mooi. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een top idee, om allen de voorkant van de mal op een andere kaart te gebruiken. Ik zag de voorbeelden op de beurs, en vind het nooit zo mooi als je je eigen handschrift in de kaart tussen de letters door kunt zien en lezen. En jij hebt dat heel mooi opgelost!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem super GAAF Erica.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kerstkaart Erica, zo leuk gedaan met die grote letters op een andere kaart te plakken ...het geeft een geweldig mooi effect...prachtige details erbij gemaakt

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gemaakt!!!
    De randmal die je boevenaan je kaartje hebt gebruikt vind ik echt heel gaaf.
    Hmmmm, volgende week KreaDoe. Maar snel even op mijn wishlist zetten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Erica! Prachtige kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox