dinsdag 5 december 2017

Hoera 60

Hoi lieve allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge gestart bij De Egel, deze keer géén rechthoekige of vierkante kaart. Ik heb deze kaart gemaakt met een basis van Dutch Doobadoo, dan zit je altijd goed.
Op dit kaartje heb ik een paper stack van CraftEmotions gebruikt, de Autumn Woods. Erg leuke papiertjes zitten hier in. Alle randjes heb ik weer met de hand gestikt. Gaatjes prikken op een prikmatje en vervolgens met garen stikken. Ik gebruik hier altijd mijn DMC garen voor.
Bloemen en takjes zijn van Crealies. Ik heb letters en cijfers uitgestanst van CE, en zitten op een leuk labeltje. Nog rietjes erbij geplakt en een stukje touw erom. Het egeltje en eekhoorntje zijn ook van CE.
Het plaatje die ik in de doilie heb gedaan, dat is gewoon het design papier, een stikrandje erom en verder heeft het niks meer nodig.
Gebruikte artikelen:
115633/0113  CraftEmotions Die - egel, eekhoorn 5x10cm - Autumn Woods
115633/0164  CraftEmotions Die - kleine letters Card 5x10cm
115633/0165  CraftEmotions Die - cijfers Card 5x10cm
115634/0647  Crealies Set of 3 no. 47 Bloemen 19 20-30-40mm
115634/0731  Crealies Duo Dies no. 31 blaadjes 1 23x70mm-17x50mm
115634/1108  Crealies Crea-nest-dies XXL no. 8 Labels and tags with dots CLNestLT08/ 6,25-12,5 cm
118040/0110  CraftEmotions Paper stack Autumn Woods 32 vel A5
140805  Plaatje Syta van Gelderen
470.713.131  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames rechthoek ornament 4 A5
PD005  Nellie`s Choice Paper frames rond 12 ST 10 cm

Wat vinden jullie van dit kaartje ??
CraftEmotions Die - egel, eekhoorn 5x10cm - Autumn WoodsCraftEmotions Die - kleine letters Card 5x10cmCraftEmotions Die - cijfers Card 5x10cmCrealies Duo Dies no. 31 blaadjes 1 23x70mm-17x50mm / CLDD31Crealies Crea-nest-dies XXL no. 8 Labels and tags with dots CLNestLT08/ 6,25-12,5 cmCraftEmotions Paper stack Autumn Woods 32 vel A5Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames rechthoek ornament 4  A5 470.713.131

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Er is veel op te zien, maar het past allemaal mooi bij elkaar. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf en er valt genoeg te bewonderen Erica. Ik vind de papieren van CraftEmotions altijd zo mooi van kleur. Nooit flets maar altijd sprekend en dat zie je hier ook heel leuk. Wat een mooi effect dat plaatje in die doily :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Erica met heel veel moois erop!
    Ook je kadoosjes hieronder zijn schitterend.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig!!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtige kaart waar veel op te bewonderen is!
    Mooi gedaan weer de stiksteekjes ...geeft het net weer wat extra's. Maar is denk ik wel een hele klus om te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart, zoveel op te zien!! Gaaf die rolletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig inspiratiekaartje voor weer een hele leuke challenge Erica...zo een leuk modelletje en met schitterende details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Erica, hoe mooi warm zijn toch de herfstkleuren!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart in die warme tinten. Ik doe wel mee, maar zonder kaart dit keer. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een plaatje. Wat is er veel te zien op deze kaart, zoveel details heb jij aangebracht. Top.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox