dinsdag 9 januari 2018

Have a fantastic Birthday

Hoi lieve allemaal,

Vandaag heb ik een leuke post voor jullie gemaakt. Deze kaart maakte ik voor een man op leeftijd die in december jarig was en die dit zeker wel kan waarderen (doe dit al een aantal jaar voor hem). Hij is gek op wijn, dus ik heb deze label bijpassend gemaakt in de stijl van de wijnfles.
Ik heb deze label kaart gemaakt met een basis van Dutch Doobadoo en die heb ik wat langer gemaakt, anders paste er niet alles op. Het plaatje is best wel lang.
Het plaatje komt van een oude mannen kalender, de achterkant bestaat altijd uit miniatuur plaatjes en die bewaar ik weer om voor dit soort kaartjes te gebruiken.
CraftEmotions heeft nieuwe mallen die net uit zijn, en hierop heb ik de ronde randjes gebruikt, deze zijn heel erg smal. Ik heb er een paar uitgestanst en achter de bloemen gebruikt.
De banner achter het plaatje is van Crealies.
De bloemen zijn nieuw van Leane Creatief, en ze zijn te gek.
Ik heb hier alleen maar goud karton gebruikt en blauw papier.
De tekst heb ik met Nuvo gouden embossing poeder gedaan.
De leuke kleine en grote gouden knopjes heb ik in Portugal gekocht en doen het erg leuk als versiering als bloemenhart en op de kaart zelf.
(zou wel als Zeeuwse knoopjes door kunnen...)
Gebruikte artikelen:
001235/1105  CraftEmotions linnenkarton 10 vel kobaltblauw 27x13,5cm 250gr
115633/0811  CraftEmotions Die - randen recht cirkel Card 5x10cm
115634/0163  Crealies Crea-nest-dies XXL no. 63 Tags with dots 43x128-45x128-40x128mm
130501/1152  CraftEmotions clearstamps A6 - tekst EN Birthday
45.4551  Lea'bilitie die - Easy flower die 001
470.990.001  Dutch Doobadoo Dutch Envelope Art fleslabel 2 A4
600N  Nuvo Embossing poeder - classic gold
CA3126  Marianne Design Decoration paper - gold
Ik hoor graag wat jullie van mijn creatie vinden deze keer ☺
Bedankt voor je bezoekje en/of reactie !
CraftEmotions linnenkarton 10 vel kobaltblauw 27x13,5cm  250gr  / LHC-55CraftEmotions Die - randen recht cirkel Card 5x10cm (new 01-18)Crealies Crea-nest-dies XXL no. 63 Tags with dots 43x128-45x128-40x128mm / XXL63 (06-17)CraftEmotions clearstamps A6 - tekst EN BirthdayLea'bilitie die - Easy flower die 001Dutch Doobadoo Dutch Envelope Art fleslabel 2  A4 470.990.001  (03-17)Nuvo Embossing poeder - classic gold 600NMarianne D Decoration paper - gold CA3126 (08-16)

9 opmerkingen:

  1. Ik dacht;'zie ik dat nou goed zo op de vroege morgen....' Gaaf gemaakt en leuk zo bijpassend aan de fles wijn. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, die is leuk hoor. Volgens mij heb je voor hem al eerder zoiets voor hem gemaakt en dan op een kaart? Nou ik vind hem supergaaf en dat hard blauwe en goud erbij doet het helemaal goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohlala, dat is een pikante foto Erica. Wel gaaf ;p Mooie combi dat blauw met gouden etiket van de wijn en dus ook van je hanger. Het vormt zo echt een eenheid. Gave stansen heb je gebruikt en die knoopjes zijn heel apart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Jij durft! Heel gaaf gedaan en zo leuk dat de hanger perfect past bij het etiket van de wijn! Een hel mooi geheel!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik ben het met GerJanne eens. Maar past wel gaaf bij de fles. En geeft meteen wat inspiratie voor het kleurenteam waar ze donkerblauw met zilver vragen. Nu ik dit bij jou zo zie moet dat ook lukken. Toch??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf label! Past super bij die fles en mooie kleuren zo met het blauw Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi..label aangepast op het etiket van de fles. Erg mooi.
    Ik zal het maar niet over die mooie naakte man hebben ;-) hahah

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Erica, wat een toffe flessenhanger heb je gemaakt! Ik zou dit zeker ook waarderen hahaha!!! Toffe kleurencombinatie en wat is het goudkarton mooi erbij.
    Lieve groetjes en nog een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n flessenhanger zou ik ook wel willen krijgen, de wijn mag je houden,haha. Hele mooie feestelijke kleurencombinatie. Prachtige poezenkaart maakte je met de sketch van De Egel. Ook je raamkaart is heel mooi. Wat een heftig verhaal over jullie poes, ik hoop dat het nog steeds goed gaat.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox