zaterdag 5 januari 2019

Geniet van de kleine dingen

Hoi lieve allemaal,

Mijn eerste blogje in het nieuwe jaar, jeeejjj. Happy and creative New Year everybody !!

Er is bij De Egel weer een leuke nieuwe challenge gestart, deze keer met het thema: "Gebruik een label of tag als basis" Doe je ook gezellig mee ?
Dit zijn mijn labels geworden:
Ik heb twee labels zelf gemaakt, ik was zelf aan het snijden, en dacht; ach nog eentje erbij. De ene is iets smaller dan de andere.
Op beiden heb ik hetzelfde papier gebruikt, en heb ik de randjes geborduurd.
De bloemen heb ik zelf gemaakt, eerst nat maken, verfrommelen en vervolgens droog föhnen.
 De kleine labeltjes heb ik iets verhoogd opgeplakt.
Bedankt voor je komst op mijn blog, en ik ben benieuwd wat jullie van deze labels vinden.
Gebruikte artikelen:
Klik het plaatje aan.
Studio Light Embossing Die Cut Stencil M. of Sum. nr 86 STENCILMS86 105x86mm (05-18)Studio Light Embossing Die Cut Stencil  M. of Sum. nr 88 STENCILMS88 100x87mm (05-18)Embossing Die 3D flowers 105 x 160 mm (A6) Nr.93 STENCILSL93 (04-18)Embossing Die 3D flowers 105 x 160 mm (A6) Nr.94 STENCILSL94 (04-18)CraftEmotions Die Tekst - Hartelijk Gefeliciteerd (NL) Card 11x9cm (09-16)CraftEmotions Die - tropische bladeren Card 5x10cm (new 03-18)Afbeeldingsresultaat voor ec0163Marianne D Creatable Hart pins (set van 2) LR0573 11x16 cm (01-19)Afbeeldingsresultaat voor first edition sweet nothings

8 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg mooi. En weer een leuke challenge waar ik graag aan meedoe, want het fijne bij jullie is, dat je kunt gebruiken wat je wilt, en dat werkt heel fijn.
    Ga vooral zo door en een creatief 2019.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erica,
    Ook voor jou de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar! Dat we maar veel mogen genieten van elkaars creativiteit.
    Deze labels zijn super leuk en doen een beetje ‘victoriaans’ aan. Mooi dat je rondom een stikje heb gedaan.
    Overigens ook weer een leuke challege opdracht ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens jou ook een goed, gezond en creatief jaar toe.
    Je eerste blogbericht begint goed met twee hele mooie labels. Mooi papier en details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gelukkig nieuwjaar Erica en dat je maar lekker creatief bezig kan zijn.
    Deze labels zijn weer ontzettend leuk en zo mooi mat dat geborduurde randje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Erica !
    En een goed 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie labels Erica en ik wens jou dat je meer tijd voor de hobby zult hebben! Want dat willen we toch wel graag zien hoor! Fantastische labels zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox