zondag 30 januari 2011

Challenge voor Cards etc.

Ik heb er weer zin in !!

Voor het eerst meegedaan aan een Challenge !
Het is de
Cards etc. Challenge # 4.
Het is een label kaartje met een hart of een bloem.
Omdat ik het zo leuk vond, heb ik ze allebei gemaakt.




Gebruikte materialen zijn:

Nestabilities van Spellbinders, Creatables van
Marianne Design, Floral Punches, het nieuwe
design papier van Forever Friends, stempels van
Forever Friends, ingekleurd met Derwent potloden,
Clear Stamp van Dimensions, bloemen pailletjes,
Roosjes, een hangertje, Glitterlijm, Strass
steentjes en een Kanten randje.


Hieronder de binnenkant van het kaartje:



Hieronder met het bloemetjes labeltje erin:



Hieronder met het hartjes labeltje erin:
Hier heb ik ruimte overgelaten om zelf nog iets te schrijven.



Ik heb deze challenge met veel plezier gemaakt en
ik ben heel benieuwd wat de uitslag zal zijn.
Maar die is pas op 15 maart bekend.


Klik hier voor meer gratis...

1 opmerking:

  1. Hoi Erica, moest even zoeken waar ik een reactie kon plaatsen, heb geloof ik ook iets verkeerds aangeklikt. Je kaartjes voor de challenge zijn echt schitterend mooi, ik vind de kleuren echt super. Ja, voor ons alletwee de eerste keer he, een challenge, ik had altijd zo iets, pff al die mooie creaties, daar waag ik me maar niet aan, maar gelukkig toch gedaan, en ik vind het echt heel leuk om mee te doen.Heb me nu ook opgegeven voor de duo-challenge, ook zo'n leuk kaartje.

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox