maandag 31 januari 2011

Zomaar kaartjes

Vandaag had ik weer zin om kaartjes te  maken,
dus heb ik de volgende twee 'zomaar' kaartjes
gemaakt. Simpel maar toch erg leuk.




Ik heb tevens mijn grote witte hart in de huiskamer
opgehangen, en mijn kaartjes en die van de
Challenge van gisteren zijn er mooi in aan het pronken.

Verder ben ik tussen alle bedrijven door ook iedere dag
druk met mijn elfje borduren, is dus niet snel klaar, ben
er een half jaar al mee bezig, maar ik doe er dus toch
regelmatig iets aan.
Wanneer het af is komt er uiteraard een foto van.



2 opmerkingen:

  1. wat een lieffie!
    en leuk dat je meedoet aan mijn candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Erica,
    Thank you for your lovely comments on my blog. xx.
    I love your cards. They are so elegant.
    Melanie. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox