maandag 1 augustus 2016

Gefeliciteerd

Dag lieve allemaal,

Jeetje wat vliegt die tijd toch zeg, weeral kan ik een nieuwe kaart aankondigen voor het challengeblog van De Egel. Deze maand wel een heel leuk thema, een sketch, ga snel naar het blog om te kijken naar de mooie voorbeelden en om de sketch op te slaan. Doe ook lekker mee !
Deze kaart heb ik gemaakt met een mooi elfen plaatje, en eens aparte kleuren gebruikt deze keer. En ik vind het wel een geslaagd effect hebben. Met de paperpads van Studio Light kon ik mooi combineren. Wat bloemetjes en een vlinder erbij, en verder rustig gelaten.
Gebruikte artikelen:
6002/0331  Blaadjes Joy!Crafts
6002/0459  Ovaal sier Joy!Crafts
PPSL30  Paperpad Studio Light
PPSL31  Paperpad Studio Light
StampSB106  Tekst stempel Studio Light
99089/11  Plaatje Jalekro
Lalalandcrafts bloemen
98508  Vlinder Memory Box

Bedankt allemaal voor de leuke reacties, geniet van je dag, en veel creativiteit gewenst ☺

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Erica! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Het is een leuke sketch en jij hebt een prachtige uitwerking gemaakt Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart en een prachtige vlinder is dat.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty van een kaart Erica, héél mooi opgebouwd, de bloemen zijn beeldschoon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige afgewerkte kaart Erica, beeldig om te zien!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik houd zelf helemaal niet van die elfenplaatjes maar ik vind je kaart en de gewaagde kleurencombinatie wel goed geslaagd hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Erica heb ook van die elfenplaatjes liggen toch maar eens gebruiken.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje Erica, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is en blijft een beauty Erica. Ik vind deze kleurencombinatie erg mooi. Je bloemen zijn ook helemaal top vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In één woord: PRACHTIG!
    De kleuren zijn mooi bij elkaar en de verschillende stansen die je hebt gebruikt en de kaart is heel mooi in balans.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox