zaterdag 13 augustus 2016

Kia ora.....

Hallo allemaal,

Wat een rare titel zullen jullie denken....? Dat is in het Maori, en betekent 'groetjes'. Bij deze mooie taal hoort ook een mooie nieuwe stempelset, dit is er één van de vier verschillende die uit gekomen zijn. Ik heb met de schildpadden een kaart gemaakt deze keer, het thema Nieuw Zeeland.
Van de kaart heb ik een soort van zigzag kaart gemaakt. Aan de voorkant heb ik de schildpad gedeeltelijk opgeplakt. Als je goed kijkt zie je dat hij het kleine schildpadje precies aankijkt. Als je de kaart helemaal opent is er nog een klein schildpadje waar hij precies naar kijkt.
Ik heb de stempels allemaal eerst met Versamark gestempeld, en vervolgens met embossingpoeder bewerkt. De schildpadden met grijze poeder, en de leuke randjes met witte poeder.
En de leuke tekst is ook een stempel wat bij deze set zit, en heb ik op een ovale snijstencil gestempeld. Het papier wat ik gebruikt heb is het nieuwe herfst papier. Met een kanten lintje heb ik nog een strikje gemaakt met de strikjesmaker.
Gebruikte artikelen:
6002/0529  Snij/debos stencil ovaal sierlijk
6011/0506  Papierset autumn colour
6100/0495  Paper blossoms lijm
6200/0021  Strikjesmaker
6300/0324  Ribbons natural sense collection 2 set 1
6410/0914  Stempel landen thema Nieuw Zeeland & Pacific II
8089/0231  Kraftpapier Wit
8099/0257  Papierset linnen structuur A5 grijs
390102  Embossingpoeder silver gray
390114  Embossingpoeder wit

Veel creativiteit en plezier gewenst op deze mooie dag ☺

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stempels zijn dit! Je hebt ze heel mooi toegepast op deze geweldige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Leuke kleurencombinatie.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Hele mooie stempel en gaaf afgewerkt Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een aparte naam. De kaart is prachtig en zo origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan Erica!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox