dinsdag 2 mei 2017

Hoera

Hoi allemaal,

Ben ik weer met een kaartje, gemaakt met de Spring Time lijn van CraftEmotions. Papier en plaatjes in één paperstack bij elkaar, waar je vele kaartjes uit kunt maken.
De basis is een Dutch Doobadoo mal en verder zijn de plaatjes en het papier uit dat ene setje. Zo'n leuke en vrolijke lijn, ik maak er graag kaartjes mee. Links boven heb ik nog een strikje gedaan, en rechtsonder een stukje touw, beiden zijn mallen.
Gebruikte artikelen:
001235/1050  CraftEmotions linnenkarton 10 vel lichtgroen 27x13,5cm 250gr
115633/0185  CraftEmotions Die - Strikjes
115633/0186  CraftEmotions Die - Strikjes touw en raffia
118040/0208  CraftEmotions Paper stack Spring Time 11 vel A4
130501/1150  CraftEmotions clearstamps A6 - tekst NL gefeliciteerd
470.713.131  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames rechthoek ornament 4 A5
544475/3011  1 RL (10 MT) Lint Crispy roze 30MM
Bedankt weer voor het langskomen, en ook welkom aan mijn nieuwe volgers ☺
Geniet nog van deze week, hier is het nog vakantie en doen we lekker rustig aan.
CraftEmotions Paper stack Spring Time 11 vel A4 (02-17)CraftEmotions Die - Strikjes Card 5x10cm (02-17)CraftEmotions Die -Strikjes touw en raffia Card 5x10cm (02-17)CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL gefeliciteerd1 RL (10 MT) Lint Crispy roze 30MMDutch Doobadoo Dutch Shape Art frames rechthoek ornament 4  A5 470.713.131

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart. Heel mooi dit set Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op en top lente! Super leuke kaartvorm ook!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke malletjes zijn dat zeg ! Die kende ik niet ! Je hebt ook een erg mooie mal gekozen als basis voor je kaartje ! Ik ben helemaal dol op die mooie plaatjes en papiertjes en jij tovert er echt de mooiste kaartjes mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en vrolijk kaartje.
    Leuke mallen heb je er voor gebruikt.
    Geniet nog van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi , die vormen !!!!
    Ziet er weer top uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erica, ik kwam je naam op een blog tegen en dacht he daar heb ik al lang niks van gezien dus kwam even kijken en je blijkt niet stilgezeten te hebben. Blijk ik vergeten ben om volger te worden, schaam, schaam maar dat heb ik nu goed gemaakt.
    Prachtige kaartjes heb je gemaakt met de SpringTime lijn gemaakt. Jammer dat ik niet wist dat je op 8 april in Ovezande een demo heb gegeven, ik ben ook wel eens in die winkel geweest.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox