dinsdag 18 januari 2011

Nieuwe huiskamer


Jaaaaaa eindelijk is mijn nieuwe huiskamer dan helemaal klaar !!
Het was even wennen, maar het is zeker heel erg gaaf geworden.
Ik heb nog nooit in mijn leven een andere kleur op mijn muren gehad,
dus is het even anders, maar het steekt mooi af tegen mijn meubels,
en daar heb ik het toch allemaal voor gedaan.


Hierboven mijn nieuwe dressoir met accessoires en lampjes.
Op de achtergrond duidelijk de nieuwe kleur op de muur te zien.


Hierboven mijn nieuwe eettafel voor, juist, 6 personen !
Dus meiden, we kunnen nu ook bij mij aan de hobby :)


Hierboven de zithoek, naast het dressoir.


Hierboven weer de zithoek, met de nieuwe salon tafel,
en nieuwe frisse kussentjes op de bank.


Hierboven de andere kant, mijn televisie kast,
met daar bovenop mijn elfjes.


Hierboven mijn (oude) bureautje met mijn nieuwe radiokastje ernaast.

Ik ben er helemaal tevreden mee, en ga me steeds beter voelen in
mijn huisje, langzaamaan gaat alles vooruit en gaat het de betere
kant op.

Over een poosje zijn de nieuwe gordijnen aan de beurt, maar eerst
maar weer eens wat tijd gaan besteden aan hobbyen, voor ik niet
meer weet wat dat is ;)

Al mijn dank gaat uit naar mijn beste vriend Peter, die mij in deze
ongelovelijk moeilijke tijd heel erg steunt en waar ik veel aan heb !!
Peter, je bent een kanjer, en mijn muren zijn heeeel mooi
geschilderd :) Kusss.

Klik hier voor meer gratis...

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel super uit, heel wat anders als dat je had. Nu nog zo een mooi wit buro er bij en je zit weer helemaal toppie er bij.

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox