dinsdag 28 juni 2011

Update

Ik weet het, het is heel lang geleden.
Ik heb ook al weer heeeel veel weken geen stukje
papier aangeraakt. Ik kan het nog steeds niet opbrengen.
Dus kaartjes zijn er voorlopig niet.

Wel ben ik bezig met haken, waar ik me momenteel
heel goed bij voel, en wat ik een beetje vol kan houden,
ik kan het dan ook zo op zij leggen als ik moe ben,
en verder gaan wanneer ik wil.
Hier een kleine previeuw van mijn werkjes:

Klik op de foto's om een vergroting te zien.


 Hieronder mijn twee grootste vrienden,
die me veel steun geven in een moeilijke periode.
Het zijn broer en zus, de grijze is het mannetje Timo,
en de rode is het vrouwtje Simba.
Wat heerlijk toch om dagelijks die beestjes
om me heen te hebben.


Over 2 weken begint hier de vakantie,
en dan zal ik er ook niet veel zijn.
Ik ga er ook nog even met mijn
zoon tussenuit, zal ons goed doen.
Ik neem gewoon echt even mijn rust,
en het bloggen komt vanzelf wel weer.

Bedankt voor alle reacties,
en wanneer ik kan snuffel ik ook nog
graag op jullie blogs rond :)

Liefs en groetjessss

9 opmerkingen:

  1. hey te gek joh vind het superrr gaaf!!! liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erica

    wat heerlijk dat het weer wat met je gaat.
    En dat je,je bij haken je prettig voelt.
    Net wat je zelf zegt,de kaarten komen wel weer.
    Je moet echt doen wat jij kan,en wil.
    Je heb je Zoon ook nog,voor hem moet je er zijn.
    Hij is het aller belangrijkste met al dat andere vergeleken.
    Dus doe rustig aan en als de vakantie begind.
    Is het lekker genieten toch?.
    We horen wel weer van je.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica,
    Fijn om weer even wat van je te vernemen.
    Luister goed naar je lichaam en laat je vooral niet sturen in wat je moet en wat een ander denkt dat goed is.
    Alleen jij weet wat je aan kan.
    Ik hoop dat je lekker in de vakantie met je zoon kan genieten van mooi weer en rust.
    Je moet jezelf weer terug vinden in je lichaam en ik weet uit ervaring dat dat lang kan duren.
    Zelfs als je denkt dat je je weer beter voelt kun je zo maar weer een terugslag krijgen.
    Onderschat het niet en neem dus echt je tijd.
    Als er iets is of wil gewoon je verhaal kwijt mag je me ook mailen.
    norikostamvanderveen@gmail.com
    Ik wens je veel sterkte toe en kop op!!
    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erica....heb e.e.a. gemist, dus ben even naar beneden gescrold....wat heftig voor je....fijn dat je toch wat creativiteit kwijt kan in haken...mooie werkjes trouwens, die je straks weer in je kaarten kunt verwerken....als je zo ziek bent, schijnt het heel goed te zijn om dieren om je heen te hebben....dus geniet maar van je poezen....ik hoop dat je een fijne vakantie hebt met je zoontje en ik wens je een voorspoedig herstel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Lovely,
    I'm so sorry your not better yet :(
    Missed you xx
    Love your chores!! They are all so very pretty!!
    Have a good rest on your holiday :)
    Love to you.
    Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je nog niet zo lang.., en ik wist niet van je vermoeidheid. Wat zijn dieren toch fijn om je heen, ze voelen je soms zo goed aan!
    Neem de tijd om te herstellen (ik weet wat het is), uiteindelijk komt het allemaal weer goed!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zonder dollen....gisteren zat ik nog aan je te denken en dat het al weer zo'n tijd geleden was dat je die gehaakte 4-kantjes liet zien. Fijn dat je haken plezierig vindt en je poezen je plezier geven! Verder MOET je helemaal NIETS behalve goed voor jezelf en je zoon zorgen en straks samen van de vakantie genieten!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend naar voor je meis dat je je nog steeds niet de oude voelt.
    Geniet er maar van om samen met je zoon er even tussen uit te gaan.
    Je haak werkjes zijn super!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey babe..

    Gewoon lekker relaxen en rustig aan doen,
    de rest komt van zelf weer...

    Nog een weekje school en dan heerlijk vakantie..
    uitslapen niets moet alles mag..

    Enne dat haken gaat je super goed af, jaloers, hahaha !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox