donderdag 4 april 2013

Moeders Mooiste Maart

Hoi volgers,

Het is weer een nieuwe maand, dus dat betekent dat we
weer met Moeders Mooiste mogen meedoen op het
blog van Wilma. Lees bij haar ook hoe het allemaal werkt.

Het is geen challenge, maar iedere maand wordt de 
mooiste kaart uitgekozen en als je wint mag je een 
badge op je site plaatsen.



Voor de maand februari ben ik als winnaar uitgekozen
en bij mijn blogberichtje van gisteren kan je zien met
welk kaartje dat was.

Voor de maand maart wil ik mee doen met onderstaand
kaartje:


Deze kaart heb ik gemaakt met heel veel verschillende
technieken en zelf ben ik er gewoon trots op, ik vind
hem leuk, mag ik zelf ook wel zeggen hè ?
Nu geniet mijn moeder trouwens van deze kaart,
want hij staat bij haar gezellig te pronken, zij heeft
het heel erg verdiend om wat verwend te worden.
Hier kan je het hele bericht over dit kaartje lezen
en nog meer foto's ervan zien.

Follow my blog with Bloglovin

17 opmerkingen:

  1. Hopelijk heb je er weer geluk mee, het is een prachtige kaart! Heel mooi met die narcissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je winnaar van de maand bent, gefeliciteerd.
    deze kaart is ook weer prachtig en zo mooi in deze vrolijke kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je dat je kaartje als winnaar is gekozen! Je kaart is leuk en vrolijk, echt voorjaar!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart heb je weer gekozen om in te sturen. Echt een stukje voorjaar.
    Als het buiten nu ook eens voorjaar werd (hier sneeuwt het al weer een uur heel licht brrrrr).

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart uitgekozen voor je moeders mooiste!! Ik duim voor je!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi ik ken het kaartje.... en hoop dat je gaat winnen... Ook ik ga voor je duimen.... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erica, wat leuk dat jouw kaartje de winnende kaart was van maart, ik had hem al op je blog zien staan en elders, ook nu weer succes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi
    van mij mag dit kaartje ook de mooiste van maart zijn hoor
    het is zo een lekker vrolijk kaartje
    beter als het weer bah weer sneeuw
    kleine vlokjes vallen er hier

    lieve groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een beauty die uitgekozen heb voor Moeders Mooiste....mooie zonnige lentekleurtjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi erica
    een erg leuke fris en fruitige kaart beter dan het weer buiten:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is ook een hele leuke kaart!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die kaart is inderdaad erg leuk en afwisselend. Leuk als iemand dan zo geniet van je kaart he!?
    Hopelijk heb je er succes mee!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel bekend kaartje Erica en hij is dan ook helemaal super, snap wel dat je deze hebt uitgezocht. Morgen mag je alweer je tweede kaartje laten zien voor EHI, spannend ben benieuwd wat je nu weer voor moois hebt gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook jij hebt een HEERLIJK lentekaartje uitgezocht voor "MOEDERS MOOISTE" Erica.
    We verlangen allemaal naar de lente en op deze manier halen we de lente naar ons toe ☺☺☺.
    DANK JE WEL voor het meedoen.
    Kom weer met een vraagje.....hoe krijg ik bloglovin op mijn blog? Ik krijg nu iedere dag een email met blogberichtjes, maar dat is altijd achteraf. Er is geen haast bij hoor.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een prachtige kaart uitgekozen Erica. Ik vind hem ook supermooi en heel vrolijk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Erica,
    Ik vind het een heel vrolijke paaskaart , maar voor de beste Moeder die er volgens jou is, mag dat ook wel.
    groetjes en succes.
    leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk en vrolijk kaartje Erica.
    Echt geweldig.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox