zondag 27 december 2015

Dikke zoen

Hoi blogvolgers,

Vandaag even een ander kaartje tussendoor. Ik heb hier de mooie vogeltjes charms gebruikt,
ik vond die zo leuk dat ik er dit vogeltjes plaatje bij gezocht heb.
De mooie vierkante rand is van Lin & Lene en aan de boven- en onderkant zie je de leuke
lijntjes die nieuw zijn. Van een setje roze lintjes heb ik het lintje en het touwtje gebruikt om
het hangertje op te hangen. Op het plaatje heb ik 'dikke zoen' gestempeld.
Gebruikte artikelen:
1201/0068  Cutting & Embossing stencil Lin & Lene set frame 3st.
6002/0475  Cutting & Embossing stencil randen lijnen
6002/0481  Cutting & Embossing & Debossing stencil harten
6002/0490  Cutting & Embossing stencil ovaal  
6011/0064  Papierblok spring
6300/0330  Ribbons handmade colection 1 set 3
6350/0303  Metal charms 6st
6370/0065  Artificial flowers
6410/0367  Clear stamps dikke knuffel
6500/0201  3D kit
8089/0234  Kraftpapier wit

En wat vinden jullie van deze kaart vandaag ?


16 opmerkingen:

  1. Weer een heel mooi kaartje Erica en met die charm erbij vind ik erg leuk.
    Groetjes,Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve birdie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en stijlvol kaartje Erica, lief plaatje heb je gebruikt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Erica, leuk vogelplaatje en die charm is ook een leuk detail...

    groetjes en fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica,

    Kei tof kaartje. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje met dit mooie papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi nostalgisch kaartje Erica.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje, leuk plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje mooi afgewerkt. Allemaal om die leuke bedel heen gewerkt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje mooi afgewerkt. Allemaal om die leuke bedel heen gewerkt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat lief met die vogeltjes...
    door dat roze krijgt het gelijk een romantisch tintje..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica, ik vind hem erg leuk! Mooie kleuren en de bedel is supermooi.
    Ook het plaatje is weer heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox