woensdag 20 maart 2019

Zelf gemaakte enveloppen

Hoi iedereen,

Er is weer een nieuwe challenge gestart op Challengeblog De Egel.
Deze keer willen we zien dat je zelf een envelop maakt en versiert.
Dit is mijn bijdrage:
Ik heb een envelop stencil gebruikt van Craft Emotions en hiermee zelf de enveloppen gemaakt.
Ook heb ik er een bijpassend kaartje bij gemaakt. heel simpel en plat, omdat het anders niet in de envelop past. Ik heb hier een stempel met embossingpoeder op gedaan.
Ook de voorkant van de envelop heb ik met inkt bewerkt.
Lieve groetjes staat er op de stempel van dit kaartje, ook met embossingpoeder gedaan.
Bij deze de envelop alleen met inkt een paar lijntjes gedaan.
En de laatste envelop.
Ook hier weer met embossingpoeder de stempel gedaan.
En de andere kant van de envelop ook weer versiert.
Hier nog een keer alle 3 bij elkaar.
Dank je wel voor je bezoekje op mijn blog, en ik zou het leuk vinden om ook bij jullie zelfgemaakte enveloppen te zien, doe dus gezellig mee met deze leuke challenge.

13 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er super mooi uit!! Leuke uitdaging. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel erg mooi uit, Erica! Leuk gedaan!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi, wel handig zeg deze mal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie envelop stencil Erica en je hebt je er goed mee uitgeleefd!
    Hele leuke serie heb je er zo bij!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo! Jij bent ook lekker losgegaan met deze challenge! Heel gave enveloppen en bijpassende kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie serie Erica. Gaaf die verschillende uitvoeringen, dit zijn kleine cadeautjes over de post ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een mooie serie van gemaakt!
    Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig om je eigen enveloppen te maken , goed gelukt !!
    We proberen mee te doen bij De Egel , fijne avondgroetjes
    Doeghh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox