vrijdag 4 maart 2011

Elfje met vogeltje

Deze week toch nog even een kaartje gemaakt.
Het elfjes stempeltje is van de action.
Papier komt bij de pipoos vandaan.
De nieuwe creatables van Marianne Design.
Een rode parelpen, maar het kwam
er te waterig uit helaas,
Het elfje is ingekleurd met derwent, en ik
ben er helemaal niet tevreden mee.
Lijkt wel of ik het niet meer kan,
het resultaat is niet zo mooi.
Gelukkig vind ik de rest van het kaartje wel leuk.
 Hieronder de binnenkant van de kaart
met ruimte om nog iets te schrijven.
Wens ik iedereen alvast een fijn weekend toe
en een leuke carnaval ook.

Bedankt ook weer voor alle leuke reacties
elke keer. Ik heb gemerkt dat er heel wat
onafgemaakte borduurwerkjes zijn nav mijn
vorige berichtje. Het is zo leuk om te doen,
ik ben er echt iedere dag mee bezig :)

5 opmerkingen:

  1. weer een prachtig kaartje Erica!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Erica,
    Hope you well :))
    Love the layout you've used on this card.
    And the colours. Sorry your not happy with the coloring :(
    Sometimes crafting is a little frustating.
    Hope you enjoy your weekend.
    love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt prachtig erica. En wat een lief elfje.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Erica en wat heb je de binnenkant ook mooi afgewerkt. Ik heb dat soms ook met mijn Derwents...dan lukt het niet om de kleuren mooi te laten overvloeien. Het ligt bij mij vaak aan de soort doezelaar. Ik heb er een paar hier bij de winkel gekocht voor creatieve schilderspullen en die vind ik persoonlijk minder fijn werken. Ze zijn volgens mij te hard. Ik heb laatst een paar doezelaars gekocht bij Scrapbook Depot en die werken veel mooier, ze zijn zachter. Ik had nummer twee gekocht, maar heb ze geruild voor nummer nul want nummer 2 bleek véél te dik.
    Ik wil er eerdaags nog een aantal bestellen want ik kan er nooit genoeg hebben. Een heel fijn weekend en groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica,

    Ik vind je kaartje wel heel mooi hoor!!!
    Zowel de buitenkant, als de binnenkant

    gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox