vrijdag 11 maart 2011

Marianne Design Kaartje

Een kaartje gemaakt zonder tekst,
dus kan overal voor gebruikt worden.
Het papier is van de Action en de Kruidvat,
randpons van Martha Steward, parelpen,
en alle creatables en het 3D plaatje
zijn van Marianne Design.
Aan het strikje hangt zomaar een bedeltje.
Marianne Design is echt wel een favoriet van mij,
vandaar dat ik met dit kaartje meedoe aan de
De opdracht was een vrije keuze, als je
maar producten van Marianne Design gebruikt.
Ik vind mijn kaartje wel goed gelukt.

11 opmerkingen:

  1. erica je hebt een heel mooi en vrolijk kaartje gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje Erica....succes met de challenge....het is idd net of ik op mijn eigen blog ben....lol....fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Erica,
    Hope your well xx
    I love your card, it's so pretty!
    The layout is superb.
    Good luck with the challenge.
    Have a fab weekend.
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker goed gelukt.
    Succes met de challenge.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi kaartje...
    Succes met de challange

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi erica wat een gave kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur! succes met je challege! Van mij mag je winnen hahah!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Erica hij je kaartje is super gelukt vind hem echt geweldig.. ennuuh suc6 met de challange :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart erica, ik vind die blaadjes erg super, zijn dat de nieuwste van MD ?? groetjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via het blog van Christa kom ik bij jou terecht en ik ben het helemaal met je eens..je kaartje is prachtig! Ik ben ook dol op alles van MD en heb net jullie correspondentie over Action en Kruidvat gelezen, nou daar heb ik ook ingeslagen en er kaarten mee gemaakt. Het hoeft echt niet altijd designerspul te zijn om iets leuks te maken.

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox