maandag 14 maart 2011

Theelicht kaartje

Schijnt bij jullie ook zo lekker het zonnetje ?
Ik heb er gelijk weer zin in,
ik zit dan nu ook lekker te borduren aan
de eettafel in het zonnetje.

Het weekend heb ik een theelicht kaartje gemaakt
voor een vriendin die in Portugal woont.
Hij is al op de post, dus ben benieuwd naar
de reactie, ze kennen daar het zelf maken
van kaartjes ed. helemaal niet.

De voorkant:
Het design papier is van de Kruidvat,
net als de bloemetjes voorop.
De creatables zijn van Marianne Design.
De stempels zijn van Daisy & Dandelion.
Hji is ingekleurd met Derwent potloden.
Het zicht van de zijkant.
Doordat het zonnetje zo scheen zie
je heel erg schaduw jammer genoeg.
De binnenkant:
De theelichtjes zijn van de Albert Heijn.
Strikje is van de Xenos.
Stempels zijn van Eline Pellinkhof en
ingekleurd met Copics.
Organza lintjes erom.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ga  nog even verder genieten
van het lentegevoel ☺ ☼
en mijn elfjes borduurwerkje ☺

12 opmerkingen:

  1. Hi Erica,
    Yes it's lovely and sunny today :)
    Your Tea light card is just fab!
    A lot of work has gone into it.
    And it's lovely.
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je theelichtkaart helemaal té gek Erica. Mooie kleurencombinatie en mooie details toegevoegd. Zo te zien heb jij best een aantal creatables. Ik vind ze erg mooi. Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooow Erica, wat is die ontzettend super mooi geworden. Hoop dat je lekker genoten heb van het zonnetje, ik heb de zon hier niet gezien, jammer genoeg.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er helemaal geweldig uit Erica....ik had hem voor je mee kunnen nemen...lol....ga morgen nl voor een weekje naar Portugal....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig en zo lekker vrolijk is dit doos/kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Erica,
    Dat heb je prachtig gemaakt, complimentje
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem echt heel heel mooi...
    Enne mooi gekleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zal ze opkijken als dit wordt bezorgd, heel erg leuk Erica!!
    Hou maar op over schaduw op de foto's..wij (mijn man) maken er soms wel 5 voor het naar ons zin is en als het dan op mijn blog staat denk ik nog wel eens...mmmmmmm...niet zo als ik had gewild, hartstikke moeilijk!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is heel mooi geworden en denk dat je vriendin hier ook heel blij mee zal zijn.
    En het kleuren heb je goed te pakken echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke kaart, leuk kadootje ook! kan niet anders als dat ze daar blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erica, this is really precious and the perfect gift idea! Absolutely gorgeous! Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erica,

    wat een leuk doosje, mooi met die paarse kleuren.
    heb je daar een patroontje van, of waar kan ik dat ergens vinden??

    Alvast bedankt
    gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox