dinsdag 15 maart 2016

Baby boy

Hoi lieve allemaal,

Halverwege maart zijn we alweer, lenteeeeee, jeeeejjjjjj (ik ben in de juiste maand jarig) hihi.
Vandaag ook weer tijd voor de reminder voor Challengeblog De Egel. Leuk als jullie allemaal weer mee doen, je hebt deze maand twee keuzes, neem snel nog even een kijkje.
Mijn kaartje is deze keer een baby kaartje, gemaakt met chipboard figuurtjes van Rive (Creatien Hobby)
Als basis heb ik een leuke vorm gebruikt van Dutch Doobadoo. Van Joy!Crafts het leuke babypapier, dat kon ik wel goed gebruiken bij het speentjes frame. Ook zie je een los speentje. Verder nog losse letters gebruikt van chipboard.
Gebruikte artikelen:
RCB0028  Letters Rive
RCB0237-100  Speentjes frame Rive
RCB0372-020  Speentje Rive
6002/0478  Doily Joy!Crafts
6011/0704  Papier Joy!Crafts
470.713.111  Shape art mal Dutch Doobadoo
NEVI067  Plaatje Nellie Snellen
SD046  Takjes Nellie Snellen
SD053  Tekst baby Nellie Snellen
45.8510  bloem Leane Creatief
Kantje So Low

Wat vinden jullie van dit kaartje ?
Ik ben best wel buiten mijn comfort zone gegaan ☺
Gezellige en creatieve dag gewenst !

18 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan Erica. Lief zijn deze plaatjes hè
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie baby kaartje en wat schattig al die speentjes.
    Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Erica....het speentjesframe lijkt wel van hout!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje en wat leuk dat speentjes-frame Erica. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. babykaartjes vind ik altijd zo lastig om te maken...
    word nogal snel te zoet (voor mij)
    deze vind ik heel schattig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach...wat een lieve kaart! Heel mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een romantische babykaart, prachtig !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bjoetie van een babykaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Hij is echt prachtig. Zoveel mooie details en prachtige kleur.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lieffie - een pracht van een babykaart Erica.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schatje is het geworden, Erica! Lief plaatje en mooie vorm heeft je kaart. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi kaartje Erica en wat staat de speentjes rand er leuk bij!
    vertederend zo hè, met het plaatje! Prachtige reminder hoor!
    Heerlijk weer de lente hè! Ook zo lekker dat het smorgens en savonds weer langer licht is!
    Fijne avond...xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je weet wat ik ervan vind, heel erg mooi!! Superlief plaatje en mooie chipboard dingetjes. En wat mij betreft mag je vaker uit je comfortzone stappen, want het is een prachtige kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit vintage babykaartje Erica, wat een schattig plaatje erop..en de andere accentjes zijn ook heel erg leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve en mooie kaart Erica!!
    Deze kleurencombinatie is ook prachtig :-D
    En zo'n lief plaatje.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje is dat!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja heerlijk de lente maar de afgelopen dagen was de zo'n er niet dus meteen weer koud brrrr.
    Van dit kaartje word je toch vanzelf weer warm wat een schatje en wat heb je de Rive spullen hier weer leuk gebruikt!
    Gaat je goed af hoor iets maken uit je comfortzone, jij kunt alles!
    Meestal moet ik hier voor de baby's juist uit mijn vintage stijl comfortzone omdat de jonge ouders niet zo van vintage houden, best moeilijk soms hoor!
    Fijne zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox