maandag 7 maart 2016

Dat verdient een bloemetje

Hallo allemaal,

Het papierblok 'Needles & pins' blijf ik heel erg mooi vinden om een neutraal kaartje mee te maken.
Samen met de mooie zwaan is er onderstaand kaartje uit gekomen.
De nieuwe vierkante mal zie je in het midden van de kaart en daar bovenop heb ik ook weer hetzelfde papier gebruikt. De tekst heb ik met Versamark gestempeld en daarna met embossing poeder gedaan, het labeltje zit ook in dit papierblok en heb ik uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Ook de zwaan en de Franse lelie in het midden zijn verhoogd opgeplakt met 3D kit.
De bloemen heb ik zelf gemaakt. Je stanst ze uit, maakt ze daarna nat en dan kreukel en rol je de bloemen op, dan weer voorzichtig los maken, en met een heattool drogen. Vervolgens plak je ze op elkaar en een pareltje in het hart van de bloem.
Ook zie je verschillende randmallen achter de kaart zitten. En de vlindertjes fladderen ook rond.
Op de kaart zitten her en der nog wat leuke pailletjes.
Gebruikte artikelen:
6002/0157  Cutting stencil Floral flourishes bloem 2
6002/0254  Cutting & embossing stencil ovaal franse lelie
6002/0366  Cutting stencil rand
6002/0476  Cutting & Embossing stencil bloemenrand
6002/0480  Cutting & Embossing stencil vierkant
6002/0500  Cutting, embossing & debossing stencil zwaan
6003/0024  Cutting stencil bloem 2st
6003/0033  Cutting stencil vlinders 2st
6003/0037  Cutting stencil blad
6011/0317  Papierblok Needles & pins
6500/0201  3D kit

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden ☺
Nog een fijne en creatieve dag gewenst !

13 opmerkingen:

  1. mooi kaartje met leuke details,

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erica,
    hele mooie kaart in deze naturel tinten, heel veel mooie stansen heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, en wat een prachtige kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige kleuren en de bloemen heb je knap gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart. Zoveel details erop, en alles klopt!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi! ik vind die vierkante mal zo mooi.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Erica! Ik vind de bloemen die je zelf hebt gemaakt schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Erica...er is weer zoveel moois op te zien...en weer prachtige stansjes gebruikt...en zeker de zelfgemaakte bloemen zijn geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met mooie, bij elkaar passende kleuren! Super! Liefs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Erica :-D. Leuk met de zelfgemaakte bloemen en de zwaan!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat super mooi kaartje!!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox