donderdag 17 maart 2016

Dank je wel voor je hulp

Hoi blogdinnen,

Vandaag een kaartje om iemand te bedanken. De kaart is ontvangen dus ik kan hem hier laten zien. Ik vind het een lieffie, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het plaatje komt uit een stansblok en ik vond het zo ontzettend schattig dat ik die gewoon moest gebruiken. Zelf heb ik nog de bloemetjes, takjes, libelles en de rand toegevoegd.
Als je de labeltjes eruit haalt zie je nog een bedank tekst tevoorschijn komen.
Gebruikte artikelen:
PPSL27 Papier Studio Light
StampSB106 tekststempel dank je wel Studio Light
6002/0365  Rand Joy!Crafts
6003/0027  Blaadjes Joy!Crafts
6003/0036  Libelles Joy!Crafts
6003/0062  Labels Joy!Crafts
6003/0065  Bloemetjes Joy!Crafts
6410/0020  Tekststempel hulp Joy!Crafts
Twine So Low
Ik bedank iedereen voor de bezoekjes en lieve reacties altijd ☺
Een heel gezellige en fijne en creatieve dag gewenst !

17 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart! Heel mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie bedank kaart en het plaatje vind ik zo lief.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en inderdaad een lief plaatje, schitterend geheel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje en hele mooie libelles heb je gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart! Ik vind vooral de border aan de zijkant prachtig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker heel erg mooi gedaan. Een ontzettend lief plaatje en de rest past er zo mooi bij. Een lief gebaar wat zeker gewaardeerd zal worden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kaart Erica - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit bedankkaartje Erica, wat een super schattig plaatje en ook die tagjes zijn een prachtig detail...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig bedankkaartje met die beer. En dan nog te tags erbij. Leuk gedaan. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Erica !
    Super lief bedank kaartje .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie dat ik weer de nodige creaties gemist heb, wat een bjoeties zitten er weer bij!
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Erica,
    wat een lief kaartje heb je gemaakt! Het plaatje is inderdaad erg mooi!
    Snap dat je daar voor viel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooo die is echt super schattig Erica!
    Mooi gedaan met al die leuke labeltjes, prachtige kleuren bij elkaar en gave libellen met bloemetjes!
    Echt een top creatie weer!
    Fijn creatief weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat geweldig mooi zeg!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een geweldig plaatje is dit...
    Ik heb de afgelopen 2 weken een paar kaartjes gemaakt, en kwam echt teksten te kort, terwijl het zo leuk is om eens een andere tekst te gebruiken zoals jij nu gedaan hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox