woensdag 5 augustus 2015

HB2U

Hoi allemaal en iedereen,

Vandaag een kaartje in mijn favoriete kleuren, paars, lila, roze.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor Rive Creatief, met houten- en
chipboard figuurtjes. Je kunt er echt vele kanten mee op.


Op deze kaart heb ik mallen van Marianne Design en papier van Joy Crafts gebruikt.
Het plaatje is van Syta van Gelderen.
Ik heb het uithangbordje uitgestanst, en verhoogd met 3D kit opgeplakt,
stukjes twine erdoor, en daar de letters weer opgeplakt.


De bloemetjes zijn ook van Rive, en die heb ik gecombineerd met papieren
bloemen, wat prima kan en er nog leuk uit ziet ook.
Rechts heb ik een mooi chipboard sierlijke rand gebruikt.


Gebruikte artikelen:


Elvira, een warm welkom op mijn blog !
En iedereen weer bedankt voor de reacties.

21 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer prachtig uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart! Alles zo mooi gecombineerd! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Erica.
    Alles past perfect bij elkaar!!
    Prachtig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Erica,

      Supermooi kaartje en ook mooie kleuren. Alles past bij elkaar.

      grtjs
      Claudia

      Verwijderen
  4. Supermooi kaartje Erica! Ben gek op hortensia's... Mooi layout en weer leuke figuurtjes. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooi en prachtige materialen gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Erica! Jouw favoriete kleuren zijn heel mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi erica
    een prachtige kaart zowel kleuren als alle leuke dingen die je hebt gebruikt!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaartje Erica..prachtige kleurencombinatie...PRACHTIG zijn die chipboard-accentjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kleurencombinatie Erica. Mag ik graag zien zo. Kaart is ook super leuk geworden. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig je paarse creatie Erica!
    Alles past perfect bij het plaatje, schitterende hortensias.
    Hier in Bretagne zie je ze overal echt zo mooi in bloei!
    Leuk gebruik van bloemen en andere embellies!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk Erica, mooi die paarse achtergrond kleur.
    Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is deze kaart Erica, nog wel in mijn favoriete kleuren, mooi plaatje erbij en prachtige details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart! Prachtige in deze kleuren en dan het hout erbij. Het plaatje is ook mooi, mar ja, welke van Syta is nu niet mooi...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er prachtig uit Erica - supermnooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Erica,
    mooie hanger heb je gemaakt!
    prachtig van detail!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Erica, ik heb je op fb al bedankt voor je mooie kaart, echt een verrassing. Het is te lang geleden dat ik op blogs was of zelfs maar aan kaartjes dacht, hoewel, denken deed ik wel maar er kwam niets van terecht, ik hoop dat ik het nu weer een beetje kan oppakken en als ik dan naar jouw mooie kaarten kijken is dat wel een stimulans, deze is ook weer zo mooi, liefs en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox