dinsdag 25 augustus 2015

Hooray it's your birthday


Hoi hoiiii,

Vandaag een leuke stoere mannenkaart.
Nick van Hobbywinkel De Egel was jarig
en voor hem heb ik deze kaart gemaakt.
Zoals je ziet heb je hier eigenlijk helemaal niet veel voor nodig.
Ik heb de mooie lijn Creative with Chalk gebruikt van Studio Light.


Ik heb het papier aan de randen gerafeld, en dit ook met het
plaatje gedaan. Leuk effect geeft dat op je kaartje.

Voor ik het papier opgeplakt heb heb ik eerst een stuk
twine een paar keer rond de kaart gedraaid.
Hierop met 3D kit de kleine deeltjes en het plaatje
verhoogd opgeplakt.


Op het papier staat een ballon, en daarop heb ik een losse
bril geplakt, hihihi vond ik wel grappig er uit zien.


Gebruikte artikelen:

Ook heb ik er weer een aantal volgers bij ☺
Een warm welkom allemaal en veel plezier op mijn blog !

Wat vinden jullie van deze kaart ?

25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en stoere kaart! Gaaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoere kaart Sylvia. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannenkaart met een glimlach. Gaaf gedaan Erica. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie mannenkaart, het papier is er heel geschikt voor..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi mannekaartje Erica, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart Erica!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave en stoere mannenkaart Erica, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een stoere gave mannenkaart is het geworden Erica - superleuk gedaan.


    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mannenkaart Erica.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke mannenkaart,Erica.Mooie kleuren.

    Groetjes,
    Sylvia.


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend mooie stoer mannenkaart Erica en wat super zoals je de ballon en bril hebt gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk opgebouwd Erica en echt gaaf voor een man met al die snorren...die kaart zat wel snor denk ik ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke mannenkaart. Die gerafelde randen en het touw geven de kaart wat extra's.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Erica,
    mooi deze mannenkaart, zelfs een beetje stoer!!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie mannenkaart heb je gemaakt. Ik vind de kleuren van de kaart prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende mannenkaart Erica..... prachtige kleuren en wat zitten er veel leuke details op!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox