zaterdag 20 oktober 2018

Leave a little sparkle....

Hoi allemaal,

Er begint vandaag weer een nieuwe challenge bij De Egel, en ik heb daar onderstaand voorbeeld kaartje voor gemaakt. Hopelijk doen jullie weer allemaal gezellig mee.
Craft & You heeft heel erg mooi design papier, en dat is wat ik hier op mijn kaartje gebruikt heb. Het kaartje heb ik verder simpel gehouden, de tekst moet het meest opvallende zijn, omdat dat het thema is.
Alle gebruikte stansen zijn van Crealies, ik ben gek op de XXL mallen, en ik gebruik ze dan ook vaak. De bloemen en sterren en vlinders zijn daar ook van.
De tekst is een uitdrukvel uit een boekje wat ik in een bekende winkel heb gekocht met vele hobbyspulletjes.
Op de ronde cirkel heb ik nog Nuvo parels gebruikt, leuk om een randje rondom te maken met parels.
Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden, en het zou leuk zijn als je ook mee doet deze keer.
Crealies Crea-nest-dies XXL no. 41 Cirkels met stippen max. 13,5 cm / XXL41Crealies Crea-Nest-Lies XXL no 69 Circles with open scallop max. 13,5x13,5 cm / CNLXXL69 (09-17)Crealies Decorette no. 13  sterren in elkaar 39x52mm / CLDR13Crealies Duo Die no. 21 Bloemen 12  CLDD21 / 2,6x3 3,5x4 cmCrealies Duo Dies no. 39 blaadjes 7 29x40mm-21x30mm / CLDD39Crealies Duo Dies no. 46 Vlinders 8 36x42mm-27x32mm / CLDD46 (12-16)Nuvo crystal drops - wedgewood blue 660N

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk je weer te zien !!!!!
    Had je al gemist !
    Houden zo Erica !

    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en mooie tekst, Erica!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt prachtig papier gebruikt. De zwarte accenten geven lekker pit aan de kaart waardoor hij niet zoet wordt. Mooi ook die nuevo drop rondom.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en wat maak jij mooie pareltjes Erica.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In één woord SCHITTEREND!! Erica.

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox