woensdag 1 juli 2015

Bingo bij De Egel

Hoiiii lieve allemaal,

Wat een warmte zeg, maar ik klaag niet hoor,
want het is nooit goed in ons landje hahaha.

Ik laat jullie vandaag gewoon een nieuwe kaart zien,
want de nieuwe challenge bij Challengeblog De Egel is van start gegaan,
en wat is hij weer geweldig leuk zeg, ik hoop dat jullie
weer allemaal mee doen, want we hebben een leuke bingo als thema.
En kom zeker even kijken, ook naar de mooie voorbeeldkaarten van het team.

Ik was zo enthousiast bezig met mijn kaart,
je mag een rijtje kiezen van de bingo kaart,
en ik heb ze gewoon alle 9 gedaan hiihih
Niet te stoppeeeeeennnnn hihi


Ik heb het papier van Studio Light gebruikt uit de paperpads,
en verder heb ik verschillende leuke stansjes gebruikt,
ik ben er toch zo gek op.

Het plaatje heb ik nog een keer uitgestanst met een stansje
met kruissteek randjes, erg leuk, die heb ik ook gebruikt
bij de tekst stempel.


Aan de zijkant zit een mooie vlinderrand, die heb ik eerst uit
kraft gestanst als basis en daarna nog een keer gestanst uit design
papier en de vlindertjes uitgeknipt en er los opgeplakt.


Nog een losse vlinder gestanst, samen met het lieve hartjes randje,
wat ook weer bij het plaatje terug komt.
Het kanten lintje wat je ziet is een plaklintje, erg handig.


En met kant van de Action heb ik een dubbel strikje gemaakt,
en daaraan een lief klein hartjes labeltje gehangen.


In het bloemetje een knoopje en die zitten ook nog her en der op de kaart.

Het hartje links boven en de tekst stempel heb ik verhoogd
opgepakt met 3D kit.


Met deze kaart wil ik ook meedoen met de challenges:

*  3 juli 2015  -  Robyn's Fetish
*  6 juli 2015  -  Shopping our Stash
*  18 juli 2015  -  HobbyVision
*  31 juli 2015  -  Craftliners
*  31 augustus 2015  -  Creapaleis


Gebruikte artikelen:

Papier Studio Light PPSL14
Plaatje Studio Light RPSL35
Hartjesrand Joy Crafts 6002/0447
Vierkant met hart Joy Crafts 6002/0445
Hart Joy Crafts 6002/0446
Tekst stempel Joy Crafts 6410/0317
Bloemen en blaadjes Creative Expressions CED1421
Vlinderrand Memory Box 98743
Losse vlinder Memory Box 98265
Kruissteek mal My Favorite Things MFT-643
Lint, bedeltje, knopen, parels


Iedereen weer heel erg bedankt voor de bezoekjes en de
reacties, die altijd erg leuk zijn.
Iedereen fijne dagen gewenst met deze warmte ☺
Oh ja voor wie de bingo alvast wil zien:



42 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Erica, leuk dat je alles gebruikt hebt.
    Mooie mallen en details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje, leuk met dat roze!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart is dit en zo leuk die kruissteekmal.
    Mooi romantisch papier ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Erica.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een beauty Erica.Heel veel leuke details.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat is wel een heel doordachte kaart met alle 9 erop! Hij is super gelukt Erica!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart! En de hele bingo erop! knap hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik vond het op die ene foto al een beauty maar nu alle details belicht zijn ben ik helemaal onder de indruk. Super gedaan Erica....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Erica.
    Zoveel moois op te zien en prachtig samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Erica en heel knap dat je de hele bingokaart gebruikt hebt!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige vintage kaart Erica en mooi bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha ik moet zo lachen om je tekst :) Alle negen ... zeker niet te stoppen Erica! Super mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt! Heel mooi het roze in combinatie met het kraft en de border is een super mooie touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je met de bingo gemaakt, Erica. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart met prachtige kleuren en maalen. Ik vind de vlinderborder zo prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Erica,
    wat knap om alles van de bingo te gebruiken, het is echt een plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi
    Wat leuk dat je even op mijn blog kwam. Wat heb jij een ontzettend leuke post geplaatst echt top . De egel daar koop ik veel top zo snel als alles binnen komt na bestelling.
    Fijne avond
    Groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nee... klagen... maar wat warm!! Maar ja, we doen het ermee en als je vrij bent en naar het strand kunt... :)
    MOOI is jouw kart, de lay-out vind ik echt heel mooi, ook w.b. kleuren en er zit veel op, maar is niet too much. Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart, mooie vlinderrand en alles van de bingo verwerkt, knap hoor!!

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je weer een prachtige voorbeeldkaartje gemaakt zeg. Prachtig en veel op te zien en naar te kijken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt mooie details .Leuk zo met een bingo verwerkt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje wat knaap een volledige bingo score met deze fsntastisch mooie kaart!
    Hoeveel detail en verschillende stansjes wil je hebben haha daar ben jij super goed in!
    Ik vind de kleuren ook prachtig een toppertje hoor!
    Ik kan ook nog mee doen me deze challenge natuurlijk...toch weer even denken....
    Je ziet het wel verschijnen!
    Lieve groet en een fijne zomer week!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je gemaakt voor weer een hele leuke challenge...wat een prachtige accentjes heb je er allemaal opgemaakt...je raakt niet uitgekeken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een pracht van een kaart heb je gemaakt voor de bingo Erica - ook nog alle 9 gebruikt helemaal super natuurlijk en je hebt er in ieder geval een lust voor het oog van gemaakt - ik vind hem helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oooh wat een beauty Erica, ik kan zien dat deze kaart met veel liefde en inspiratie is gemaakt.
    Heel mooi die combi van kraft met roze!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi erica,
    prachtig deze kaart,
    ik vind die kleuren roze en kraft zo mooi bij elkaar,
    ook je gebruikte dessinpapier en malletjes,
    het is weer helemaal af!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een PRACHTIGE kaart heb je gemaakt Erica....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Pink and kraft are so lovely together! Thanks for joining the SHOPPING OUR STASH crew for our "Baubles, Buttons & Bows" challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Knap staaltje werk... alle 9 onderwerpen verwerkt op je kaartje.
    En het is ook nog eens een waanzinnig mooi kaartje geworden.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterd Erica, mooi dat je alles van de Bingo erin hebt verwerkt, het is dan ook een lust voor het oog.
    Héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kaart Erica, en geweldig die kleuren roze met kraft helemaal mijn ding. Doordat je alles van de bingo hebt gebruikt kun je naar je kaart blijven kijken met als die details.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart met zoveel mooie details. Mooie kleurencombinatie roze en kraft. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart,Erica. Mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart Erica.... prachtige kleurencombinatie en er is van alles op te zien!! Toppie.
    LG-Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps... vergeet ik het nog; gezellig dat je meedoet aan de alles mag challenge bij Craftliners en heel veel succes.

      Verwijderen
    2. Vind hem superleuk/mooi Erica!
      Groetjes uit een warm Zeeuwsch Vlaanderen
      Suzan

      Verwijderen
  34. a stunning project. Thank you for sharing with us at Robyn's Fetish challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuk en mooi kaartje.
    Fijn weekend!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart weer Erica, mooi dat kraft gecombineerd met roze en er is zoveel op te zien. Helemaal top.

    groetjes en een fijn weekend verder
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Helemaal leuk. Je ziet steeds nieuwe dingen op deze kaart. Leuk de kruisjes rand. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke kaart geworden. Wat leuk dat je meedoet met de challenge bij Craftliners.
    Heel veel succes.
    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super mooi! Roze en kraft passen perfect bij elkaar hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super leuk gemaakt echt voor mij pink pink en pink love it.wilgraag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox