maandag 13 juli 2015

Romantisch Haken

Hoi allemaal in blogland,

Haken is ook een hobby van mij,
al laat ik daar eigenlijk te weinig foto's van zien.
Maar vandaag heb ik wat haakwerk gecombineerd op een kaartje.


Ik heb van Studio Light een mooi Romantic Picture gebruikt.
In dit plaatje heb ik eerst wat gaatjes gemaakt en daarna een randje erom gehaakt.
Ik heb rood Phil Cotton 3 gebruikt.


De leuke stempel komt van de nieuwe Creative with Chalk lijn en die
heb ik op een label geplakt, maar dan wel verhoogd met 3D kit ertussen.
Ook hier zit weer hetzelfde lintje doorheen.


Voordat ik het design papier op het kaartje heb geplakt heb ik daar ook
eerst gaatjes in gemaakt, vervolgend eyelets erin, en daardoorheen 
weer leuke lintjes gedaan. Staat wel gezellig hè..?


De vlinders die je op het kaartje ziet fladderen komen van een heel erg
makkelijk uitdrukvel van My Botanical Garden met alleen maar vlinders erop.
Je kunt kiezen uit verschillende kleuren en maten, erg makkelijk.


Gebruikte artikelen:



Pas geleden heeft dit kaartje op het Studio Light blog gestaan,
maar hier heb ik het nog niet laten zien.
Laten jullie weer even weten wat je van mijn kaartje vindt ?

32 opmerkingen:

  1. Super Erica! Wat heb je dit mooi gecombineerd.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer heel mooi gedaan, leuk met dat rood!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica, en wat heb je een pracht kaart gemaakt met een super leuk haakrandje. Ook zo netjes gehaakt en prachtig deze kleur. Haken en breien is ook 1 van mijn hobby's.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi heb je je haakkunsten gecombineerd met deze kaart! Ook nog een leuk patroontje echt knap gedaan, Erica. Xxx
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Erica, mooi dat gehaakte randje en wat heb je dat grappig gedaan met die lintjes. Ziet er lekker feestelijk uit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je ervan gemaakt, mooi papier en een m mooie warme kleur haakgaren.
    Een toppertje meis, fijne knutselweek en tot ziens.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooie kaart en heel gaaf met het gehaakte randje om de kaart!
    Super dat je dat ook zo goed kunt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Feestelijk en mooi en erg leuk met jouw gehaakte randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Erica,
    leuk om te zien dat het haakwerk je kaartje heel speciaal maakt, mooi lint heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk dat gehaakte randje om het plaatje...het past er helemaal bij.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Erica, het gehaakte randje is echt super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie gehaakte kaart Erica.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat gehaakte randje. Maakt je kaart heel bijzonder. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk gecombineerd Erica.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuk idee Erica!
    Top kaartje!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gedaan Erica....en ook je vorig kaartje is schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke kaart Erica! Het haakwerk is zo'n mooie touch :) Super leuk dat je het hebt verwerkt in deze kaart! Ook de lintjes vind ik een super leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook weer origineel. Heel leuk dat gehaakte randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gossie erica wat ziet dit er prachtig uit en erg leuk met die gehaakte rand ziet er geweldig uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart Erica. Mooi gehaakt randje en leuke lintjes. Staat vrolijk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje Erica, met een schitterend gehaakt randje eromheen....prachtig in die felle rode kleur....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een ontzettende leuke kaart,Erica. Mooi is het haakwerk om het plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n schitterende kaart! Alles past perfect bij elkaar. Dat wil ik ook nog eens doen, zo'n randje haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haken, en kaartjes... Het gaat perfect samen, als je het mij vraagt.
    Het geeft echt een onwijs leuk effect aan je creatie.
    Thumbs up!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo erica
    Je bent echt héél creatief, mooi hoe je hebt gehaakt, het staat prachtig bij het plaatje.
    Het is een schitterend geheel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk dit romantische hask kasrtje!
    Ik hou er ook van hoor, die kleine haakprojectjes zijn het leukst en vask goed te combineren met andere dingen op een kaart.
    Een super mooie kaart!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk is je kaart met het gehaakte randje.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Erica,

    Wauw, supertoffe kaart en mooi dat gehaakt randje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kaart met mooi haakwerk en een prachtig bloemenplaatje. De rode lintjes geven het ook nog een extra mooi accent!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Erica,
    wat een prachtig kaartje heel mooi met het gehaakt randje
    fijne dag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi Erica,
    wat mooi deze combinatiekaart met dat haken,
    past heel goed bij elkaar!
    Moooi!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox