dinsdag 28 juli 2015

Wishing you a merry christmas

Hoi blogdinnetjes,

Zomaar even een kerst kaartje tussendoor.
Er is een hele leuke stempelset van Docrafts Papermania,
en daar heb ik dit voorbeeld mee gemaakt.


Ik heb de stempel met Versamark gestempeld en vervolgens
met goudkleurig embossingpoeder bestrooid. Dit weer laten
drogen met de heattool. en dan krijg je dit leuke effect.
Natuurlijk kun je de stempels ook gewoon kleuren.


Verder heb ik 2 hertjes achter een poinsettia geplakt.
De tekst stempel is ook uit deze set, en die heb ik gewoon met inkt gestempeld.
In de hoekjes heb ik een parelpen gebruikt, maar helaas een
schoonheidsfoutje kan eens gebeuren, er zaten luchtbelletjes in de pen
en dat is een beetje zichtbaar bij de tekst stempel....


Dit kaartje doet mee met de challenges:


Gebruikte artikelen:



  • Stempels Docrafts Papermania PMA907904
  • Papier Docrafts papermania PMA160923
  • Sterren Marieke Design PM10019
  • Poinsettia Yvonne Creations YCD10026
  • Hertjes Yvonne Creations YCD10029
  • Blaadjes Leane Creatief 45.9920
  • Parelpen brons 
  • Kruisjesmal My Favorite Things MFT-643


  • Hierboven zie je de leuke stempelset die je nu voor maar
    € 1.99 kunt bestellen bij Hobbywinkel De Egel.



    28 opmerkingen:

    1. Leuke kaart heb je gemaakt, Erica!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Een hele mooie kerstkaart en prachtig met dat goudkleurige embospoeder.
      Groetjes, Els

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Hallo Erica,
      wat een hele mooie en leuke Kerstkaart
      liefs van martine

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat heb je dat weer mooi gedaan Erica .

      Lieve groet Giny

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Mooi!!!
      Creatieve groetjes, Gaby

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Mooi gedaan Erica, heel speciaal.
      Groetjes, Veerle

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Hoi Erica,
      wat een leuk idee, ik vind het ook altijd net iets specialer dat werken met embossingpoeder, mooi gemaakt,
      groetjes,
      Ans

      BeantwoordenVerwijderen
    8. een hele leuke kaart Erica en de stempelset is heel goedkoop ik heb er zelf 5 keer mee voor betaald en was het nog afgeprijsd
      Gr Karin

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Hoi hoi Erica,
      mooi dit kerstkaartje en het goud embossing springt er helemaal uit!
      Liefs van Martha

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Leuk die stempelset, en heerlijk voor al die mensen die zo graag kleuren. Je kaartjes zijn weer mooi Erica. Je zal er al aardig wat hebben. gr leny w

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Heel leuk kaartje Erica!
      Groetjes Chantal

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Prachtig heb je je stempel met embossingpoeder bewerkt Erica, ik vind je kerstkaart prachtig in deze kleuren.
      Lieve groetjes,Corrie

      BeantwoordenVerwijderen
    13. Hele leuke kerstkaart Erica!
      Lieve groetjes, Marleen

      BeantwoordenVerwijderen
    14. Ze zijn echt leuk en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
      Lieve groetjes Monique

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. Je schoonheidsfoutjes van je perle pen zijn je vergeven hoor, hihi echt handwerk immers! Je kerstkaart is erg mooi met de nieuwe stempelset Erica. Altijd leuk om met nieuwe spulletjes te expermiteren!
        Lieve groetjes van Gerie

        Verwijderen
      2. Je schoonheidsfoutjes van je perle pen zijn je vergeven hoor, hihi echt handwerk immers! Je kerstkaart is erg mooi met de nieuwe stempelset Erica. Altijd leuk om met nieuwe spulletjes te expermiteren!
        Lieve groetjes van Gerie

        Verwijderen
    15. Prachtige kaart Erica.

      Groetjes Karla

      BeantwoordenVerwijderen
    16. Superleuk, Erica.
      Ik zag hem natuurlijk al op de Egel, maar hier ook nog even een berichtje. De stempelset is gaaf. Ik ga na de vakantie weer kijken of ik een bestelling ga doen en dan denk ik zeker aan deze...
      GerJanne

      BeantwoordenVerwijderen
    17. wauw wat een mooie kaart
      ik vind de kruissteekjes zo mooi staan
      heel mooi ook de goudkleurige embospoeder

      groetjes anneke

      BeantwoordenVerwijderen
    18. Wauwwww Erica wat een super mooie kerstkaart.

      Groetjes Hanny.

      BeantwoordenVerwijderen
    19. nou erica ik sluit mij helemaal aan bij de dames boven mij . dan heb ik alles in een keer gezegd. een geweldige kaart. super leuke stempelset.

      gr Thamar

      BeantwoordenVerwijderen
    20. nou erica ik sluit mij helemaal aan bij de dames boven mij . dan heb ik alles in een keer gezegd. een geweldige kaart. super leuke stempelset.

      gr Thamar

      BeantwoordenVerwijderen
    21. Toffe kerstkaart, erg mooi gedaan met de embossingpoeder.

      BeantwoordenVerwijderen
    22. Great card for our challenge Christmas in July. Thank you for joining us at OLL challenges. Wynn DT

      BeantwoordenVerwijderen
    23. I LOVE your Santa!
      Thanks for entering our Christmas Cards Challenge this month!
      Monica - CCC DT

      BeantwoordenVerwijderen
    24. From those bright stamps I would never have thought of doing a vintage card, but it works perfectly.
      Thank you for sharing with us at OLLC this time.
      Lynn x
      DT

      BeantwoordenVerwijderen
    25. Such a lovely vintage looking card! Thanks for sharing at Crafting for All Seasons!

      BeantwoordenVerwijderen
    26. Fabulous card with lovely colors and design.Thanks for sharing with us at Crafting for all Seasons Agnieszka DT

      BeantwoordenVerwijderen

    Bedankt voor je berichtje,
    ik lees ze met veel plezier !
    Lieve grtjsss, Erica xoxox