vrijdag 17 juli 2015

Love the Life you Live

Hoi bloggertjes,

Vandaag een kaartje die ook op het Studio Light blog staat.
Een kaart met een weer iets oudere lijn, de Vintage lijn.
Ook erg mooi, daarom heb ik deze plaatjes en papiertjes
maar weer eens tevoorschijn gehaald.

Ik drink zelf geen koffie, maar ben een echte theeleut.
Toch vond ik dit plaatje leuk om te verwerken op een kaart.
En het theerandje bovenaan kan prima doorgaan als koffiepotje !


Ik heb mallen gebruikt van My Favorite Things, die hebben al die
leuke kruissteekjes erin zitten, geeft een leuk effect op je kaartje.

Het plaatje is een 3D plaatje en dus opgebouwd in laagjes.
Ik heb ze met 3D kit vast geplakt.


De tekst 'Love the Life you Live' komt uit een vel die helemaal vol
zit met leuke teksten die je zo kunt uitdrukken.
Ik heb deze verhoogd opgeplakt.

De vlinders komen ook uit een vel helemaal vol met vlinders
en die zijn ook zo uit te drukken.

Onder het plaatje door heb ik nog een randje kant geplakt.

Linksboven nog een paar rondjes met tekst verhoogd opgeplakt
en een lief klein leuk labeltje.


Gebruikte artikelen:

  • Plaatje Studio Light EasySL383
  • Papier Studio Light BasisSL123
  • Papier Studio Light BasisSL124
  • Tekst Studio Light EasyVL50
  • Embellishments EasyVL414
  • Embellishments EasySL352
  • Embellishments EasySL353
  • Embellishments EasySL354
  • Theerand Noor Design 6002/0398
  • Vierkant My Favorite Things MFT-643
  • Rond My Favorite Things MFT-650

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden ☺

26 opmerkingen:

  1. Leuk koffie kaartje Erica.
    Je hebt leuke mallen en prachtig papier gebruikt.
    Fijn weekend.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk kaartje en zo leuk die mal met de kruissteekjes. Echt weer een hebbedingetje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig plaatje Erica, je hebt er een beeldschoon kaartje van gemaakt.
    Fijn weekend.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Erica. Lust beide wel thee én koffie ;-)
    Groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gezellig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje.
    Mooie mallen en leuk papier gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je koffiekaart helemaal te gek, wat een boel leuke dingen heb je erop verwerkt en een mooi resultaat als kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaart Erica, ik zit nu aan een mok thee maar een lekker bakkie koffie gaat er ook wel in hoor..hihi. Wat een gave mallen met die kruissteekjes, weer iets voor m'n verlanglijstje..hihi en mooi hoe je de kleurencombi door gezet hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erica,
    het is een geweldige kaart! Echt supermooi gedaan al de details, dat is jou wel toevertrouwd. En al ben je dan geen koffieleut, je kunt je goed verplaatsen hoor!
    Mooie kleuren ook.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Erica,

    Een mooie kaart. Alles van het thema zo leuk bij elkaar gezocht.Gave mallen.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje Erica... leuk gedaan met al die koffieaccentjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart met leuke malletjes en een heel mooi toepasselijk plaatje erbij, supermooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, gezellige kaart heb je gemaakt.
    Alle leuke materialen passen zo goed bij elkaar en zo leuk samengesteld.
    Prachtig Erica.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Erica,
    heel mooi dit vintage kaartje,
    prachtig van kleur en mooie afbeeldingen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk koffiekaartje. Zie de koffiepot - pruttelpot - staan bij mijn Opa op een vlamverdeler op de potkachel. Leuk voor de herinneringen. Je kaart op zich vind ik super leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave koffiekaart heb je gemaakt. Zoveel leuke details en mooie 'bleke' kleuren, daar houd ik wel van, geeft echt een vintage 'feel' aan de kaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk vintage koffiekaartje Erica! Heel leuk opgebouwd en zoveel op te zien :) Ik ben een echt koffiemens in de ochtend geen koffie ... grrrr hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een heel mooi koffiekaartje Erica gaaf bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellige kaart. Je zou zo aanschuiven. Ook is er heel veel te zien. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig dit thema en prachtig de vintage stijl!
    Ik ken die kruissteekmallen niet maar het geeft een mooi effect!
    Super kaartje weer!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo, ik ben weer bij, wat maak jij ook prachtige kaarten zeg! Alles eens goed bekeken. Prachtig en met veel zorg gemaakt. En je troep boven is weer opgeruimd, vreselijk he, maar lekker aan kant. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zijn de mallen van MFT hè Erica,ze hebben mooie fijne details en ze snijden zo geweldig .
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, het is weer smullen hier op je blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige koffiekaart, super mooi gemaakt met leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Wat een ontzettend gaaf kaartje, Erica! Heel stijlvol!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaartje is werkelijk een plaatje.
    Kei mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox