maandag 30 november 2015

ATC-tjes Lach-Dans-Zing

Hallo allemaal,

Vandaag vrolijk kleine kaartjes, ATC worden ze ook genoemd.
Het zijn hele kleine kaartjes, waar je je kunsten op vertoont.
Je kunt alle technieken gebruiken die je wilt, voor de scrappers
en kaartenmakers dus ideaal, want je kunt er vele kanten mee op.
En kun je geloven dat dit de eerste keer is voor mij dat ik
ATC kaartjes maak ? Erg leuk om te doen hoor ☺
Roze, grijze en witte tinten is waar ik het op gehouden heb bij deze kaartjes.
De teksten heb ik allemaal met embossing poeder gedaan.
Ook de sierranden heb ik met embossing poeder bewerkt, je ziet mooie swirls en takjes,
het geeft een geweldig effect. Je ziet de kleine takjes met bloemetjes of vlindertjes op
ieder kaartje terug komen, net als een bloemetje en de tekst die ik tevens verhoogd heb
opgeplakt met 3D kit.

Gebruikte artikelen:
  • 1201/0083  Cutting & Embossing en Debossing stencil Lin & Lene bloem 5 blad
  • 6002/0406  Cutting & Embossing stencil Fantasy love
  • 6002/0407  Cutting & Embossing stencil Fantasy love
  • 6002/0490  Cutting & Embossing stencil ovaal
  • 6011/0410  Papierblok floral
  • 6020/0001  Zelfklevende parels wit
  • 6410/0367  Clear stamps dikke knuffel
  • 6410/0396  Clear stamps ATC
  • 390108 Mboss pearl white

Wat vinden jullie vandaag van mijn ATC kaartjes ?
Alvast bedankt voor je reactie en tot de volgende post ☺


22 opmerkingen:

  1. Super mooie ATC'tjes Erica.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Leuke kleuren combi ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit in deze kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn ze, zit gelijk met het liedje in mijn hoofd van:
    Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze ook nog nooit gemaakt Erica, gaat vast nog wel eens gebeuren!
    Heel leuk de terug kerende teksten in het ovaaltje. Mooie warme kleuren
    en enige kaartjes! Fijne dag,
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super leuk uit Erica en zo leuk zijn die ATC tjes.
    en die verband stempel is ok zo mooi. Ik heb ze gelukkig ook.
    Veel plezier met de volgende reeks, want er komen vast nog meer.
    Op een forum doe ik regelmatig mee en wisselen we ze van elkaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Erica, prachtige ATC kaartjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend, prachtige kleuren en stempels!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Erica,
    wat een mooi ATC kaartjes heb je gemaakt,
    in een prachtige kleurencombie!
    Ook je mannenkaart hieronder vind ik erg mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erica,

    Leuk serie ATC kaartjes heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ziet dit er mooi uit! Gaaf zo deze kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie serie ATC's Erica! De kleuren zijn zo mooi en je hebt de materialen heel leuk gecombineerd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Erica, ziet er weer op en top uit hoor. Prachtige kleuren ook.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh wat een mooie atc kaartjes Erica! Mooie kleuren ook en geweldig design. Stuk voor stuk juweeltjes! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaartjes vast om te ruilen wie wil ze niet .
    Echt super .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I think I'm in love....
    Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.
    Super, dat je met embosingpoeder hebt gewerkt op het designpapier, het geeft een heel verrassend effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie ATCtjes zijn het geworden Erica - superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach heb ik bijna deze blog gemist. Jeetje wat mooi geworden! Leuk hem ATC maken.

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie ATC kaartjes,Erica.Prachtige kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox