zaterdag 7 november 2015

Deurhangers MDF

Hoi allemaal,

Een klein voorbeeldje vandaag van wat je nog meer allemaal kunt doen met de MDF autootjes.
Ik heb er 2 deurhangers van gemaakt om achter een glazen deur van een (hobby- of auto-) winkel
te hangen. Zo is te zien of de winkel geopend is of gesloten.
Ik heb hem simpel gehouden, heb ze beplakt met het papier uit het Cool Dudes papierblok.
Dan heb ik met de typeletters stempeltjes de woorden gemaakt, met de Mery's basic mallen
heb ik wielen gemaakt, en een touwtje erachter om het op te hangen.
Gebruikte artikelen:
  • 6002/0402  Cutting & embossing stencil Basic 4 stuks
  • 6011/0315  Papierblok Cool dudes
  • 6100/0495  Paper blossoms lijm
  • 6200/0168  MDF album Car cool dudes
  • 6300/0504  Decoratie
  • 6410/0078  Clear stamps typeletter
  • Faded jeans Distress Ink
Wat vinden jullie van dit ideetje ?
Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende blogpost.

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie hanger.
    Mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee!ik denk alleen wel dat een winkel graag letters zou hebben die je van grotere afstand ook kunt lezen. maar het is een mooi geheel zo met dat prachtige papier! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica,

    Das kei tof. Leuk gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij verzint echt de leukste dingen Erica, dit lijkt me ook wel wat voor een speelgoedwinkel !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan,Erica Een heel leuk idee.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi erica,
    leuk idee en mooi gemaakt!
    Wie weet heeft een winkelier er wat aaan!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zijn deze deurhangers Erica...heel leuk idee en prachtig opgepimpt...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker een leuk idee Erica. Fijne Zondag. groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn erg leuk geworden!
    En een vriendelijker manier om te zeggen dat je atelier gesloten is.

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww tof zeg Erica,
    hele mooie leuke deurhangers
    wat een tof ideetje kan om te delen
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Erica,
    ik vind dit een heel leuk idee!
    De auto is mooi als bordje en je hebt het echt wel stoer gehouden door dat papier.
    Voor een speelgoedwinkel trouwens ook heel leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel goed idee en schitterend uitgevoerd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica,
    Gaaf idee met de autootjes mooie gemaakt .
    Bedankt om mij te laten weten van de challenge bij de Egel doe graag mee !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuk gemaakt Erica, mooi papier heb je gebruikt!
    Bedankt voor de tip, ik heb mijn kaart toegevoegd!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox