zondag 15 november 2015

Bloghop Joy!Crafts & Challenge Egel

Hoi lieve allemaal,

Dit is een dubbele blogpost, ga er maar voor zitten, bakkie thee erbij, koekje ☺
Gezellig dat je op mijn blogje komt kijken, geniet er van zou ik zeggen !

Het is tijd voor een bloghop bij Joy!Crafts en het thema is 'Uitnodiging'.
Voor dit thema zijn de mallen van Bille's Invitation en Bille's Garden gebruikt,
zoals hieronder op de foto te zien is.

Bij een Bloghop 'hop' je van blog naar blog. Vier dames hebben voor jullie mooie
inspiratie kaartjes gemaakt met het thema Uitnodiging.
Wat moet je doen om mee te doen met de Bloghop ?

Hop van 15 t/m 18 november langs het blog van Henriëtte, Nans, Antoinette en mij.

Als het goed is kom je nu van het blog van Joy!Crafts en dan mag je bij mij een
reactie achterlaten.

Hierna ga je naar het blog van:


Daarna ga je weer terug naar het blog van Joy!Crafts en laat je daar ook een reactie achter
dat je hebt mee gedaan.

Onder de bloghoppers wordt een leuke prijs verloot. Je kunt namelijk 2 van bovenstaande
setjes winnen. Doe dus allemaal gezellig mee !

En dan is dit mijn kaartje:
Gebruikte artikelen:
  • 6002/0373  Cutting & embossing stencil Bille's Invitation
  • 6002/0375  Cutting & embossing stencil Bille's Invitation
  • 6002/0402  Cutting & embossing stencil Basis 4st
  • 6002/0431  Cutting & embossing & debossing stencil bloemen maken
  • 6002/0489  Cutting & embossing stencil rechthoek
  • 6002/0493  Cutting stencil blad
  • 6011/0071  Papierblok Just married
  • 6011/0082  Papierblok Valentijn
  • 6020/0001  Zelfklevende parels wit
  • 6410/0367  Clear stamps dikke knuffel
  • 6500/0201  3D kit
  • 8089/0234  Kraftpapier wit
  • Shaded lilac Distress ink
  • 390105  Mboss purple



Dan nu op naar mijn volgende kaartje, dat is de reminder van de lopende KERST
challenge bij Challengeblog De Egel.
Wat hebben we al ontzettend veel inzendingen gekregen, woww mooi hoor.
Maar we willen nog meer zien hoor. Wij laten jullie inspireren met onze kaartjes,
dus ga snel even kijken ook naar de kaartjes van mijn DT maatjes !
Ik heb hier de Sweet Winter Season van Studio Light gebruikt.
De stempel heb ik met roze en witte embossing poeder gedaan.

Gebruikte artikelen:

Dit kaartje doet mee met de challenges:

**  21 november 2015  -  Robyn's Fetish
**  22 november 2015  -  The Crazy Challenge
**  26 november 2015  -  Wags 'n Whiskers
**  30 november 2015  -  Crafty Hazelnut's Christmas
**  30 november 2015  -  AnMaCreatief
**  30 november 2015  -  One Crazy Stamper
**  4 december 2015  -  Knutsels en Kadootjes

En wat vinden jullie van deze kaarten ?
Nou dat was een lange blogpost, bedankt voor je bezoekje
en ook je reactie en graag tot de volgende keer ☺

60 opmerkingen:

  1. wat een plaatjes van kaarten laat je weer zien! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hop gezellig mee! En wat is bloghop kaartje MOOI geworden! Dat is pas een geweldige uitnodiging!

    Je challenge kaart, is ook erg gaaf geworden!

    Ik hop weer verder :D
    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij lekker bezig geweest. Schitterende kaarten zijn het weer.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo knap, al die details op die mooie kaarten!! Ik vind dat paars ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. het paarse kaartje vind ik heel mooi geworden leuke kleuren leuk die malletjes er bij en die rozet is ook heel leuk verwerkt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 Prachtige kaarten heb je in elkaar gefreubeld Erica, mooie kleuren gebruikt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom eerst langs om te hoppen van Joy Crafts naar jou hier....
    wat een beeldig uitnodigingskaartje heb je gemaakt Erica...
    schitterende stansjes gebruikt en prachtig hoe je alles heb gecombineerd....een echte BEAUTY

    maar ook je reminder kerstkaartje mag er zijn...super leuk dit klokmodelletje..en een leuk standaardje ervoor...
    het was weer leuk hier bij jou om al dat moois te bewonderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erica, je hebt niet stil gezeten. ;-)
    Prachtige kaart voor de bloghop met mooi kleuren en details
    Voor De Egel, jaaaa ook super mooi, goed bezig!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erica,
    je hebt een gave uitnodigingskaart gemaakt met de mooie spulletjes van Joy crafts en ook
    je kerstkaart/klok is weer super..erg mooi aangekleed,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er allemaal prachtig uit Erica !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die creaties prachtig !! De uitnodigingskaart is heel leuk met die glaasjes en champagne emmer !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, these works are so romantic and creative! Love the invitation card with these beautiful colours and the glasses are perfect! And your second card is very sweet, amazing work!
    Thank you for the chance in this Blog Hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt het maar druk op de zondag! Een bloghop en een reminder kaartje! Ik vind ze alle twee
    weer heel mooi geworden! Geniet verder maar van je zondag Erica!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schitterend!! En dit zijn nu hele mooie stansen. En je kerstklok is ook weer schittend!!
    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooie creaties heb je weer gemaakt. Ik ga vlug verder met hoppen.
    Lieve groetjes Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een mooie creaties heb je weer gemaakt. Ik ga vlug verder met hoppen.
    Lieve groetjes Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat zijn het leuke creaties ga nu vlug verder hoppen.
    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super feestelijk kaartje heb je gemaakt met de mallen van JOY! 't ziet er prachtig uit.
    Ook je ander kaartje is een plaatje...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hop hop, langs mooie kaartjes! Wat een romantische uitnodiging, wat een gesellige kaart!
    liefs
    marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaartjes!!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een vrolijke kaart heb je gemaakt met die leuke Joy artikelen. Het bruidspaar gaat een liefdevolle toekomst tegemoet dat kan niet anders.
    Je kerst bel vind ik ook prachtig.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan beide kaarten. Best een lastige serie lijkt me die van de bloghop om iets van te maken. Leuk om te zien dat jullie er schijnbaar helemaal geen moeite mee hebben. Erg leuk hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi

    Wat een toffe vrolijke kaart. Kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben idd even gezellig langs gekomen om naar deze mooie kaartjes te kijken...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaartjes !!!
    Gezellige avond,

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben even langs gekomen om naar je kaartjes te kijken, en ze zijn echt heel mooi.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee prachtige kaarten. Mooi design papier heb je op beide kaarten gebruikt. En kleuren van de eerste kaart zijn ook erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je voor de bloghop een mooie kaart gemaakt Erica. Maar ook de tweede ziet er geweldig uit. Tot morgen hè.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Pretty page with a lovely picture! I love the dies you used to embellish the page!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Als ik zo'n mooie uitnodiging zou krijgen, hoefde ik niet lang te twijfelen Erica....supermooi gedaan.
    Je 'Egel' kaartje is ook al zo'n beauty...ik kom ogen te kort! Bedankt voor het meedoen bij AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Erica,
    wat is je kaartje voor de bloghop prachtig
    ook je kaartje voor de egel is fantastisch
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erica wat n mooie kaart, deze wil ik wel voor Valentijn maken, romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tja als jij langs komt met een bloghop dan kan ik niet zomaar niet mee doen toch?
    Ik vind het altijd zo knap hoe anderen en dus ook jij zoveel verschillende stansen gebruiken op 1 kaartje!
    Gaaf papier gebruik ook!
    Kerstkaarten daat ben ik nog steeds niet aan toe gekomen maar jij hebtwel weer een pracht creatie gemaakt.
    Leuk hoor twee vandie mooie inspiraties!
    Fijne crea week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaarten Erica, de eerste zo romantisch en daarna die kerstige klok....lekker bezig geweest ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Haha, kom ik bi je op bezoek, heb je een bloghop. Leuk hoor, Ik vind je kaart top. Mooi met paars! En wat een mooie stansen te winnen!!
    Je kaartje voor onze reminder vind ik ook leuk! E dat is zacht uitgedrukt!
    Groetjes en ik hop toch maar even door!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gave kaarten weer Erica. Je eerste heel feestelijk de tweede hele mooie details. Je bent er weer druk mee, en morgen op stap. Veel plezier! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. het is gewoon een feestje op zich om zo'n uitnodiging te ontvangen. Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Altijd leuk die bloghops.... De reacties altijd leuk om te lezen! Dus natuurlijk hop ik mee😊

    Het eerste kaartje vind ik persoonlijk wat druk door het hartjespapier...maar wel leuk hoor. Ik vind de rozet erg gaaf...
    En de bel blijft leuk. Slim zo in dat houdertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super cute!!! Thank you for joining us at Wags N Whiskers, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Beide kaarten zijn erg leuk geworden 😀
    Gr Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Beide kaarten vind ik heel mooi :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een vrolijk kaartje de kerstkaart vind ik ook heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie uitnodigingskaart heb je gemaakt voor de bloghop. De gevouwen bloem is een leuk detail. Ook je kerstkaart is mooi. Leuke kaartvorm!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi hoi Erica,
    mooie kaartjes laat je weer zien!
    De uitnodiging met bloem is super!
    Het model van de kerstkaart prachtig!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke kaart Erica, oude stencils met nieuw papier! heel mooi gedaan!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. WOW! Awesome creations! Fabulous inspiration! Thanks so much for joining us at Robyn’s Fetish challenge! I hope you’ll come back again soon!
    Darlene
    Robyn’s Fetish DT
    Robyn’s Fetish
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke uitnodigingskaart. Het rozetje is erg mooi gemaakt. Ook de kerstklok ziet er erg goed uit.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ziet er weer prachtig uit allemaal Erica, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Two gorgeous creations, Erica! So many great details - thanks for joining our November challenge at One Crazy Stamper!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Erica! Stilzitten is geen optie voor jou! Je bent weer zo druk geweest en er zijn weer prachtige kaarten uit je handen gekomen. Wat een leuke kaart voor de blog hop, maar ook de andere is top! Joy! heeft echt super materialen voor welke gelegenheid dan ook.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een gave kerstkaart, of eigenlijk kerstklok, heb je gemaakt. Ik vind 'm geweldig! Leuk dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Mooi hoor, gezellig dat je 3x hebt meegedaan deze maand bij anmacreatief en ook bedankt voor je deelname bij The Crazy Challenge
    groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Erica, vielen Dank für deine tolle Karte :o) Ich freue mich und wünsche dir alles Liebe.

    Viele Grüße
    Bille

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox