zaterdag 21 november 2015

Zomaar een kaartje van mij

Hoiiiii iedereen,

Vandaag laat ik jullie een vrolijk kaartje zien.
Ik heb deze gemaakt voor Joy!Crafts.
Ik heb hier het vrolijke papierblok Floral gebruikt en diverse materialen.
Zo heb ik stempels gebruikt, de boom, de bloemen en de tekst, maar deze heb ik niet
met inkt gestempeld, maar met Versamark en vervolgens met embossing poeder bewerkt.
Eens een heel ander effect.
Ook heb ik het leuke ribbelkarton gebruikt, waardoor de doily en de tekst hoger opgeplakt zijn.
De randjes heb ik allemaal gerafeld. Nog wat vlinders maken de kaart af.

Gebruikte artikelen:
  • 6002/0245  Cutting & Embossing stencil Vlinder
  • 6002/0264  Cutting & Embossing stencil Tak nr. 2
  • 6002/0289  Cutting stencil Cirkel Franse lelie
  • 6002/0365  Cutting stencil rand
  • 6002/0402  Cutting & Embossing stencil Basic 4 stuks
  • 6002/0406  Cutting & Embossing stencil Fantasy love
  • 6011/0310  Papierblok Floral
  • 6410/0005  Clear stamps Nederlandse teksten 1
  • 6410/0311  Clear stamps Cherry blossom tree
  • 8089/0210  Kraft geribbeld karton
  • 390108  Mboss pearl white
  • Plakparels
Benieuwd ben ik weer wat jullie van deze hele andere kaart vinden ☺
Bedankt voor de bezoekjes en reacties !

22 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Erica mooi gemaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig geheel! heel mooi! fijn weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Erica. Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, mooie kleurtjes.
    Fijn weekend, groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beauty Erica, prachtig je embossing boom en tekst...heerlijk roze en
    prachtig gebruik van je stansen en laagjes! Met het ribbel karton, krijgt het net een stoere touch!
    Goed weekend en tot later!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, en werkelijk schitterend afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vrolijke kaart op deze sombere dag :)
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit zomaar kaartje is een heel mooi bloemen kaartje geworden
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Erica! Heel mooi alle roze tinten en zo mooi opgebouwd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Erica,
    Wat mooi!
    Die boom vind ik gaaf.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, Erica.
    Wat is dit weer een super mooi kaartje zeg!!
    Toppie.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Erica. Idd heerlijk vrolijk. Ik heb ook even verder gesnuffeld op je blog. Was een tijdje geleden dat ik bij je langs bent geweest. Super kaarten heb ik gezien. De bloemen uit spijkerstof vind ik een gaaf idee. Volgende keer maar een oude spijkerbroek bewaren☺
    Fijn week en knutsel ze
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi vrolijk kaartje! Leuk met die roosjes erbij Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een plaatje Erica, lief en lekker vrolijk met die bloementakjes en vlinders.
    Fijn weekend...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd!
    Mooie kleurencomboe

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een pracht kaart en dat takje met die kleine bloempjes blijft ook
    zo leuk. Dat ribbel karton vind ik er heel mooi bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van zo`n kaartje word je helemaal vrolijk. Heerlijke kleurtjes en mooi afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje heb je gemaakt Erica - supermooi compositie en helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Erica,
    wat een mooi kaartje, wat een mooi papier heb je gebruikt!
    Prachtig geheel!
    Ook onderstaand kaartje in het blauw vind ik supermooi,
    leuk dat je een foto hebt van de demonstratie van de nieuwe tool!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaart,Erica.Veel op te zien. :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Erica,
    Prachtige kaart Erica met mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox