vrijdag 14 maart 2014

Dat verdient een bloemetje

Ik wil jullie een mooi kaartje laten zien die ik al gemaakt had.
Er is weer een nieuwe Challenge bij Een Hoop Inspiratie.
Het thema is "Gebruik bloemen op je kaart".


Ik heb als basis kraft gebruikt, en een shape art mal van DD.
Het papier is van een paperbloc van Studio Light.


De vlinders, blaadjes en natuurlijk de mooie
bloemen zijn van Joy gemaakt.


De tekst is van Dutch Doobadoo, en heb ik met
een glitterpen rondom versiert.


Als kern van de bloemen heb ik meeldraadjes gebruikt
en daar heel veel van in stukjes geknipt, 3D kit in de bloem
en dan alle meeldraadjes er in en dan lekker laten drogen
zodat het heel hard wordt, en het resultaat is super vind ik zelf.
Ook heb ik de bloemen ingespoten met glitterspray,
ik hou hier zo van hihi.


De swirl is geloof ik van Memory Box. Het uiltje is van MD.
De kleine tekst 'pretty amazing' is een tekst stempel van de Hema.


En hieronder zie je hoe de kaart blijft staan, ik heb de basis
vorm van de kaart nog een keer overgetrokken en uitgeknipt,
dubbel gevouwen en achter de kaart geplakt.



Met dit kaartje wil ik meedoen met de Challenge:

♣  16 maart 2014:  Creative Cutting Challenges
♣  ???:  Hobbyhome Challengeblog (1-2)

Misseke leuk dat je me bent gaan volgen, een warm welkom ☺
Iedereen heel erg bedankt voor het langskomen, terwijl het mij 
niet gelukt is jullie te bezoeken, hoop dat het snel weer gaat lukken.
Een fijn weekend gewenst !

49 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, heel mooi afgewerkt. Ook erg leuk gedaan zo met het standaartje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemenkaart. Ook mooi gedaan met die bloemen...
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bloemen zijn prachtig Erica en wat een fleurig kaartje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heel mooi de kleuren,het papier en natuurlijk de bloemen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi gedaan
    en jullie ook een prettig weekend

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Het is echt een pareltje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi en vooral de bloemen zien er geweldig uit.
    Knap gemaakt Erica.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, ik vind die bloemen geweldig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kleuren combi weer....
    geweldige kaart, te schattig uiltje ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bloemen toevoegen is aan jou wel besteed ;-) Dat kun jij echt prachtig, het is te zien dat je daar veel plezier aan beleeft. Leuk kaartje heb je er weer van weten te maken!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi erica
    een geweldige kaart en sta steeds vol bewondering te kijken naar je zelfgemaakte bloemen, zo mooi en passend bij je kaart,TOP!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt en een geweldige kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica,
    Wat een mooie bloemenkaart.
    Prachtig je bloemen een heel mooi geheel je kaartje.
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Erica en de bloemen zijn supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt gaaf weer, Erica. Uiltjes blijven superleuk!

    X Metalmommy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn je zelfgemaakte bloemen weer mooi!!! Prachtig kaartje Erica
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart!

    En je eigengemaakte bloemen zijn prachtig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi kaartje, schitterend zijn de bloemen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een snoesje van een kaart, met mooie warme kleuren! Toppie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met weer hele mooie zelfgemaakte bloemen en een mooie lieve uil.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart met mooie warme kleuren, leuk dat je meedoet met de Hobbyhome challenge,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje Erica. Leuk dat je mee doet met de challenge bij CCC.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een super mooi kaartje met mooie bloemen echt mooi gemaakt.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zozo Erica, dat is een flinke klus geweest met die bloemen. Ik vind het super mooi geworden. Ik ben zelf ook dol op glitters. Mooi geheel heb je ervan weten te maken. Fijn weekend.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Erica, met supermooie bloemen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooie kaart Erica! En zo'n frisse kleurtjes, heerlijk! Je bloemen zijn ook weer geweldig! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een Super mooi kaartje Erica en zeker de geweldige bloem met de meeldraden in het hart van de bloemetjes.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooie kaart Erica, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuk kaartje, gezellig dat je meedoet met de uitdaging van de CCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie warme uilenkaart en je hebt er weer een pracht stuk van gemaakt zeker met je prefecte bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt weer een prachtexemplaar gemaakt

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi Erica, wat is je kaart weer prachtig en wat kan je die bloemen toch mooi maken en het glittert me lekker tegemoet hoor, erg leuk, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, Erica! Wat een mooie kaart met zo'n warme uitstraling.
    Alles is mooi en de door jouw gemaakte bloemen ook. Ik hou er zeker van en de glitterspray maakt het helemaal af.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat is dit weer een schitterend kaartje Erica echt prachtig.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende kaart. Met heel een leuk plaatje van de uil. Je bloemen vind ik heel gaaf. Super mooi gemaakt, Erica. Ook de vlinders en de bijpassende tekst past allemaal perfect op je kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super leuke vrolijke kaart. Zag h'm al voorbij komen op facebook.
    De bloemen vind ik ook prachtig.

    Groetjes Sylvia en nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart! Bloemen weer zelf gemaakt? Super
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Erica,

    Wat een prachtige kaart en de bloemen zijn helemaal top! Warme kleuren, lief geheel. Ik dacht dat ik je al volgde maar zag tot mijn verbazing mezelf er niet bijstaan, stom, bij deze dus.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ha Erica,
    deze is super ne de uitdaging is je natuurlijk op het lijf geschreven, gebruik bloemen op je kaart.
    Je maakt ze steeds mooier ! Heel gaaf! En het model is ook weer top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie, vrolijke en kleurrijke kaart!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Erica, wat een schattige kaart in mooie, warme kleuren! Vooral je bloemen vind ik fantastisch! Hier kunnen geen kant-en-klare bloemen tegenop!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Práchtig Erica en heel erg leuk! Je hebt alles mooi bij elkaar gecombineerd, echt helemaal af tot in detail. En wat een goeie tip van die 3d kit met meeldraadjes. Ik zit daar altijd mee te rommelen dus ik ga dit zeker eens uitproberen, dank je!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kaart! Heel mooie kleurtjes! En glitters, ik hou daar ook zo van! Van mij mag alles blinken!! Nou ja,... ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hai Erica, wat een pracht kaart weer! Super mooi zoals je de bloemen bewerkt hebt! Ook het model vind ik helemaal leuk, lekker apart! Nog een gezellige avond en zondag gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Schattig kaartje. Vooral die glitterspray op de bloemen vind ik geweldig! Hou ik ook zo van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox