zondag 30 maart 2014

Kaartjes pakketje De Egel

Hoi hoi allemaal,

Op deze mooie zonnige lente dag wil ik jullie een paar
kaartjes laten zien die ik gemaakt heb voor
Iedere maand maak ik een simpel kaartje, die voor
de beginnende kaartenmaaksters erg leuk is.
Je kan dan het complete pakketje kopen.
Deze keer heb ik er 2 gemaakt:


Deze twee kaartjes kan je met het leuke pakketje maken.
Op de website van De Egel kan je de omschrijving zien
van deze kaartjes en ook het pakketje bestellen.


Als extra wil ik jullie een kaartje laten zien die ik ook gemaakt
heb met het papier en het plaatje uit dit pakketje, alleen heb ik
nog gebruik gemaakt van mallen om een bloemetje en een blaadje
erbij te doen, en ook een mooie mal van Joy! gebruikt (6002/0303)
De basis heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo Shape Art mal.


Onderstaand zie je wat er in het pakketje zit,
en deze kan je al bestellen voor € 4,95 dus daar
kan je het toch niet voor laten liggen.
Papier Me to You, kaartjes en enveloppen Papermania,
rozenstrikjes en uitdrukvellen (2 in verpakking)


Iedereen weer heel erg bedankt voor je bezoekje en
de leuke berichtjes.

42 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakketje is het weer en de afbeeldingen ook wat een schatjes! ... Je hebt super mooie voorbeelden gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Erica je krijgt gelijk zin in het voorjaar met die lieve kleurtjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica,
    Je kaartjes zien er mooi uit, leuk zo'n pakketje voor de beginnende kaarten maaksters, geniet van deze mooie zondag.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zijn het Erica.
    De pakketjes zullen wel een succes zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten Erica. De pakketjes gaan zeker een succes zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer supermooi uit Erica, ik vind het geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erica,
    wat een geweldig leuk pakketje. Niet alleen leuk voor de beginnende kaartenmaaster denk ik. Ook als je 'gevorderd' bent en je wilt wat sneller kaartjes maken. Kan ik me zo voorstellen....
    En voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Erica en die plaatjes zien er superlief uit. Leuk zo'n pakketje, zeker als je net begint en vaak niet weer hoe je iets moet combineren.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaartjes heb je met de pakketjes gemaakt Erica heel leuk,

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 super leuke inspiratiekaartjes Erica....heel leuk zo voor beginnende kaartjesmaaksters.....prachtig designpapier is dat ook....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die kaartjes en die pakketjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige vrolijke kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie serie Erica, vooral de laatste vind ik helemaal super. maar ik vind de andere 2 ook heel mooi hoor.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een erg lief en geslaagde kaartjes zijn het geworden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt, Erica! Ziet er geweldig uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 3 Schitterende kaarten heb je gemaakt uit dit pakket. Heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ek vind al je kaartjes zo mooi Erica en de pakket is leuk, Groetjes en bedankt voor je bezoekjes. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaarten Erica, dat plaatje is zo lief.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die Egel boft toch maar met jou!
    Schitterend je kaartjes , ik vind de tweede echt super!
    Schattig plaatje en jij weet er weer iets moois van te maken!
    Fijne lenteweek
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het mag dan simpel zijn het is wel heel sfeervol!!!! Het egeltje zal bij jou zijn stekeltjes plat laten liggen hoor ;-) groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige, sfeervolle kaartjes heb je gemaakt Erica! Fijne dag, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat 'n lieve kaartjes! En dat haasje, om van weg te smelten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat 'n lieve kaartjes! En dat haasje, om van weg te smelten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat zijn dit schattige kaartjes Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi erica
    erg leuk hoor
    het papier is ook zo snoezig!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superlieve kaartjes Erica, je hebt de pakketjes mee weten te verwerken.
    Fijn weekend,
    lieve groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve kaartjes! Al een poos niet geweest, het was nogal druk, maar je hebt veel gemaakt zie ik!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Erica!! Ze zijn allebei prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee prachtige kaartjes, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. sencamp haha that was a very mind boggling thread. Thanks
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaarten met 2 schattige afbeeldingen !!
    FIJNE WEEK !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schatjes, zo lief!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een snoepige kaart Erica:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een schitterende kaarten zie ik hier weer voorbij komen, leuke pakketjes voor weinig. Ik heb er weer heerlijk van kunnen genieten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lief kaartje, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Twee super mooie kaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ooo wat een lieverds zeg!! Zo lief en zo mooi, superleuk gedaan Erica! Leuk dat er van die pakketjes zijn, zo kan iedereen meteen aan de slag en iets moois maken.
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke kaartjes, de tweede vind ik mooier met de roosjes, maar de laatste, is wel het allemooist, leuker van vorm en mooier nog opgemaakt met de malletjes natuurlijk.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox