woensdag 5 maart 2014

Gefeliciteerd met jullie huwelijk

Hoi lieve blogmaatjes,

Wat gaat het weer toch de goede kant op,
daar worden we allemaal vrolijk van nietwaar ?
Hier is het nu vakantie en we kunnen er dus van genieten.
Geniet ook mee met het trouwkaartje dat ik heb gemaakt:


Ik heb de bloem weer zelf gemaakt, van een mal van Joy!
De blaadjes en hartenrand zijn ook van Joy!
Het mooie papier is van Me to You.
Het hart is een nieuwe mal van Boekenvoordeel,
ik heb er een organza lintje door geregen.


In de bloem zit een hartjesbrad,
om helemaal in de sfeer te blijven.


Het leuke 3D plaatje is van Studio light.


De tekst stempels zijn ook allemaal van Joy!

Met dit kaartje wil ik meedoen met de Challenges:

♣  7 maart 2014:  Robyn's Fetish Challenge (1-3)
♣  9  maart 2014:  Bunny Zoe's Crafts
♣  19 maart 2014:  HobbyVision (1-2)


Leuk dat jullie er allemaal weer waren,
ik waardeer jullie bezoekjes echt enorm !!
Ik laat me misschien even minder zien, ik moest echt
een stapje terug nemen, en ben nog steeds bezig met
aan mezelf denken en rust nemen. Mijn gezondheid
speelt me momenteel parten en ben ook druk bezig
met allerlei onderzoeken.
Het Chronisch Vermoeidheidssyndroom is er al uitgekomen
dus dan snappen jullie het wel toch...?
Verder zit ik ook nog in privé omstandigheden
verwikkeld, dus van mij mag het snel lente worden,
met leukere en vrolijkere dingen en nieuwe energie opdoen...

52 opmerkingen:

  1. heel mooi en lief kaartje.
    Lekker vrolijk en ja voor mij mag het voorjaar wel lekker doorzetten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg leuk geworden. Mooi die bloem.
    Vervelend dat het met jou nog niet zo lekker gaat. Het mooie weer zorgt er vaak wel voor dat je lekkerder in je vel zit. Dus inderdaad, laat de zo'n maar komen.
    Sterkte meid!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Heerlijk genieten van de vakantie joh! Sterkte met alles! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart Erica!
    Doe maar lekker rustig aan hoor en geniet van het mooie weer!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super kleurrijk kaartje

    en denk aan jezelf en aan je knul

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi en vrolijk kaartje,net als het weer.
    Geniet er van en denk aan jezelf.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je trouwkaart ziet er super mooi en romantisch uit !!
    Sterkte met alles .... denk goed aan jezelf.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Erica.
    Sterkte met alles,en beterschap.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje ziet er heel mooi en romantisch uit Erica!!
    Geniet maar van je vakantie en het mooie weer...dat
    doet een mens ook weer goed! Sterkte met alles en een....
    Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje ! heel erg leuk gemaakt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi erica
    een erg leuke en romantische kaart en geef mij ook nog inspiratie omdat ik nog 2 trouwkaarten moet maken:-))en zeker goed naar je lichaam luisteren want je hebt er maar een en daar moet je zuinig op zijn!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuk dit romantische kaartje Erica! Het ziet er erg mooi uit, je kleurtjes, je details, het is helemaal top! En voor jezelf sterkte Erica, geniet van de zonnestralen en pas goed op jezelf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrolijk romantisch kaartje, ook goed voor jezelf om zulke kaarten te maken. Hier "aan den overkant" schijnt de zon volop en dat is goed voor onze botten en humeur.
    grtjs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje Erica - supermooi samengesteld tot een heel mooi geheel - ik vind hem super.
    Heel veel beterschap en sterkte met alles.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig trouwkaartje Erica...wat een romantische uitstraling heeft die....TOP!!
    En voor jou lekker genieten en optijd ff relaxen....hopelijk gaat het over een tijdje allemaal wat gemakkelijker...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Erica, dan maak je weer een supermooi kaartje voor een ander. Maar denk op tijd aan jezelf meis. Vermoeidheidssyndroom krijg je niet van niets. Relaxen op zijn tijd en lekker genieten met je zoon van de zon nu. Hele weekend nog lekker, DUS genieten hoor!. liefs leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica
    Jeetje wat vervelend allemaal weer .
    Heel veel sterkte met alles vandaag wel heel mooi weer .
    Dus daar worden we toch wel ietsie vrolijker van .
    Je kaart is weer ontzettend mooi .
    En ik blijf je bloemen erg mooi vinden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje!
    En veel beterschap!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Meid, doe het lekker rustig aan. Het is hobby, geen moeten!
    Je kaartje is weer super en je bloem reusachtig, ik vind ze zo geweldig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart, Erica. Prachtige bloemen heb je gemaakt. Toevallig heb ik het zelfde malletje van boekvoordeel ook gekocht. In jouw plaats. Henk en ik zijn afgelopen weekend in Middelburg geweest en hebben gelogeerd in van der valk hotel. Zaterdag heb we gewinkeld in middelburg. Zondag zijn we naar jullie stadspark geweest en naar utropia. Toevallig zag ik maandag dat jij ook in middelburg woont. Want ik had je adres opgezocht voor je verjaardagkaart. :-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend kaartje Erica...geniet van de vakantie en let goed op jezelf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaart hoor Erica ,
    wens je beterschap en sterkte toe !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed gedaan meis! Een hele mooie trouwkaart de liefde straalt er vanaf hihi. En neem alle tijd en zorg goed voor jezelf en sterkte met je onderzoeken,hoor en dan pas de rest. Je weet wat ik bedoel,toch? Xxx en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaartje is prachtig. Vervelend dat t allemaal niet meezit. Zorg goed voor jezelf in deze pittige tijden. Geniet van al t moois en die lente mag van mij ook komen. Heerlijk was t weer vandaag.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Erica,hoop dat je snel weer op knapt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Erica, en wat een lief koppeltje op je kaartje, erg leuk in de kleuren rood-wit. Stertke met je gezondheid, en de prive omstandigheden, en denk ook aan jezelf he?? Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Erica,

    Prachtige kaart. Super mooie kleurencombinatie.

    Veel beterschap. En denk ook aan jezelf.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Erica,
    Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt de afgelopen tijd. Ik kon door tijd gebrek en doordat de computer het niet goed deed niet bloggen dus kijk nu een paar berichten ineen keer.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kaart en sterkte voor de komende tijd .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een geweldige creatie Erica, daar moet je wel blij van worden.
    lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende trouwkaart heb je gemaakt Erica, ik vind hem geweldig mooi. Heel veel sterkte met de gezondheid, ik hoop dat je je snel weer iets beterder gaat voelen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg mooi gemaakt en super met al de stempels op de achtergrond, je moet er maar op komen. Mooie samengestelde kaart met een echte liefdekleur.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ha die Erica,
    je kaart is super. Ik heb die mooie hartenmal nog niet gezien bij Boekenvoordeel, was er nog niet zo lag geleden....Gaaf met dat lintje erdoor, echt romantisch.
    Al de details zijn ook mooi en je bloem!!!! Prachtig.
    Ik mail je binnenkort weer, hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende trouwkaart, super mooi gemaakt.
    Sterkte de komende tijd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  36. prachtige kaart en sterkte hoor
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie trouwkaart Erica, het papier is erg mooi, je bloem weer prachtig gemaakt en het plaatje superlief.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een beauty van een kaartje, echt om helemaal vrolijk van te worden! Enne pas goed op jezelf.... Groetjes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Erica,
    Wat een superleuke huwelijkskaart, het hart met de leuke teksten hoort er helemaal bij, lief plaatje en een prachtige bloem, MOOI.liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. schattige kaartje met het hartje er zo achter
    en laat de lente maar komen idd!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooi zeg. Toppie weer hoor. Enne je hebt iig al een nieuw knutselmaatje erbij das ook gezellig toch?! Spreken snel een x af. X

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Super leuk kaartje,mooie kleur.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kaart Erica, ik vind hem super. En vandaag kunnen we weer lekker genieten van het zonnetje
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Fabulous card! thanks for playing with "Robyn's Fetish Challenge". Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Erica,
    Ja wat een prachtig weer we boffen maar en zeker omdat wij ook nu vakantie hadden. Je kaart is prachtig, weer de hele mooi "Erica" bloem super mooi geheel.
    En heel veel sterkte, denk aan jezelf hoor!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Echt een schattige kaart Erica!
    Mooi geheel dat hartje met de twee lieve beertjes!
    We boffen zeker nog steeds met het weer!
    Nu nog een beetje meer geluk voor jou, aan je positiviteit zal het niet liggen denk ik.
    Hou je taai en ik duim voor betere tijden!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuk kaartje weer.. ooh en die bloemetjes blijven zo lieff!
    Jaa jij bent ook echt een dierenmens,,,, die lieve katjes die dan voorbij komen op je fb! Geweldig zijn ze he./... ik kan er zooo van genieten.. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Erica, ik ben zo je blog eens aan het doorscrollen....maar wat zie ik.....wauwww allemaal prachtige kaartjes. Wat knap en wat mooi! Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox