woensdag 9 november 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met mica als doorkijk venster. In het midden heb ik een stuk papier weg gelaten en dat vervangen door mica. Ik heb de kerstballen erover en erachter geplakt.
De huisjes heb ik achter de onderste rand vast gemaakt. En de sokjes heb ik met 3D kit verhoogd opgeplakt. Het papier wat ik hier gebruikt heb is Happy Holidays, erg mooi kerst papier.
Op de foto hieronder kun je goed zien hoe je er door kunt kijken. Is het je ook al opgevallen dat de raampjes en het deurtje van de huisjes ook open kunnen ?
Gebruikte artikelen Joy!Crafts:
6002/0534  Snij/embos stencil waslijn met kerstsokken
6002/0560  Snij/embos/debos stencil 3D kerstbal
6002/0587  Snij/embos stencil bomen & huizen eindeloos
6011/0703  Papierblok Happy Holidays
6100/0495  Paper blossoms lijm
6500/0201  3D kit
8013/0024  Paper for cardmaking cardstock wit A4
Weathered wood Distress ink
Dusty concord Distress ink
Mica
Iedereen een fijne en creatieve dag gewenst ☺

9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kerstkaart en vooral met dat stukje mica ertussen.
    Geeft een heel leuk effect.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer fantastisch uit Erica. Zo leuk met dat doorkijkje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs gaaf gemaakt zeg! Heel tof Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart, Erica!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en een leuk idee met de mica!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart.
    Ik zie dit soort kaarten momenteel vaak voorbij komen, toch ook maar eens proberen!
    Sterker nog ik ga er zo één maken. lol.
    Je hebt me geinspireed.;)
    Fijne dag groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Erica. Leuk met de mica.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk effect met de mica. Ook heel mooie stansen heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erica,
    leuk met dat mica! Lijkt en beetje op een liftkaartje van de Liftchallenge van een paar weken geleden. Heel erg leuk effect vind ik. En ik zag het meteen dat de deurtjes en raampjes open stonden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox