dinsdag 29 november 2016

Joy Love Peace Believe

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje waar ik mee begon voor mijn ongeluk. Vanmorgen heb ik hem afgemaakt. Wel met veel pijn en zweet pfff alles wat ik probeerde op te pakken viel steeds weer uit mijn handen omdat ik geen kracht heb. Uiteindelijk is het me toch gelukt de randjes te inkten en de strikken te maken. Ach ja, soms ben je iets langer bezig met een kaartje hihi. Maar was toch leuk om te doen.
Ik heb de 3-luik basis met een Dutch Doobadoo mal gemaakt. Deze heb ik verder opgevuld met Studio Light papier en plaatjes, en mallen van Joy!Crafts. Het crispy lint heb ik gebruikt voor de strikken, wat een gaaf lint, ik ben er weg van. Ik heb ze vast gezet met de lijmpistool, zit meteen vast dan. Verder spreekt de kaart wel voor zich 😉
Gebruikte artikelen:
12283-8301  Floss draad wit
470.713.129  Shape art mal Dutch Doobadoo
6002/0258  Ovaal frame Joy!Crafts
6002/0365  Randmal Joy!Crafts
6002/0539  Label Joy!Crafts
6002/0584  Poinsettia Joy!Crafts
6003/0061  Swirl Joy!Crafts
BasisSD176 Papier Studio Light
BasisSD177 Papier Studio Light
BasisSD178 Papier Studio Light
BasisSD179 Papier Studio Light
EasySD436  3D plaatje Studio Light
EasySD437 Sneeuwvlokjes Studio Light
EasySD448 Tekst Studio Light
StapSD1329 Plaatje Studio Light
Crispy lint light blue Vivant
Deze kaart doet mee met de challenges:
*  30 nov 2016  *  Dutch Doobadoo
*  30 nov 2016  *  Crafty Hazelnut's
*  1 dec 2016  *  Winter Wonderland
*  2 dec 2016  *  Polkadoodles Crafting
*  2 dec 2016  *  Allsorts
*  3 dec 2016  *  Christmas Card
*  3 dec 2016  *  Robyn's Fetish
*  4 dec 2016  *  The Crazy Challenge (2-4)
*  20 dec 2016  *  Scr@p Cards (1-3)
*  23 dec 2016  *  Knutsels en Kadootjes (1-2)
*  31 dec 2016  *  Anreda (1-2)
*  31 dec 2016  *  Creapaleis

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden ☺
Bedankt voor je bezoekje en reactie !

21 opmerkingen:

  1. Hele mooie drieluik kaart Erica. Mooie details en indd de strikken zien er gaaf uit.
    Wist niet dat je een ongeval had gehad, bij deze nog veel beterschap.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig drieluik Erica en knap dat je ondanks de pijn deze af kon maken!
    Groetjes en beterschap, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi drieluik Erica. Ik heb het bericht gemist dat je een ongeluk hebt gehad en je pols hebt gebroken. Knap dat je deze kaart toch afgekregen hebt. Sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst,
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtig Erica ! Ik heb net even teruggelezen want ik had je berichtje over het ongeluk gemist. Sterkte en ik hoop dat je vlug weer opknapt.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is erg mooi,maar verbazingwekkend hoe je hem zo mooie gemaakt hebt. Tjonge ik vind het zo knap van jou dat je überhaupt een kaart kan maken met je gebroken en pijnlijke pols.
    Sterkte ermee en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry Erica, ik heb ook even terug moeten lezen, wat een naar fiets ongeluk heb je gehad!
    Dat is dan behelpen zeg, ook in het dagelijks leven! Nog knap dat je aan het knutselen bent geslagen en wat werk jij dan ver vooruit zeg, dat lukt mij nooit!!! Het is een heel mooi drieluik geworden en heel veel op te zien! Dankjewel voor het mee doen met de Scr@p-Cards Challenge! Een voorspoedig herstel hoor Erica
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is schitterend gedaan Erica. Wat een mooie kleuren ook. Echt een heel mooi drieluik.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, this is stunnng, thanks for joining us at Allsorts, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende winterse drieluik heb je gemaakt Erica...ik wil best geloven dat het nu meer moeite kost om al die leuke accentjes erop te maken...maar het is je toch weer maar eens perfect gelukt...een echte doorzetter ben je..HEEL KNAP GEDAAN!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi drieluikje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend drieluikje. Lekker winters en fantastisch gepimpt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erica
    Prachtig is dit drieluik met heel veel mooie details erop waarnaar je kan blijven kijken en superknap dat je die strikken zo voor elkaar hebt gekregen nu.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica,
    wat een schitterend drieluikje heb je gemaakt met zoveel mooie accentjes erop verwerkt
    ook wens ik jou heel veel beterschap !!
    Dankjewel voor je deelnama aan de challenge op het scrap-cards blog
    Liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A great card - thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra and we hope to see you again in December!

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erica your project is very accurate in every detail. I really like the sentiment is the 3d objects placed in the card.
    Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs,
    creativEle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is just so very pretty. Thanks so much for participating over at Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning Erica. I love your poinsettias.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland.
    Lou DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card, thanks for playing along with us at CCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a beautiful card with so many gorgeous details. I love the design and layout you have used here. Thanks for joining in with our 'Poinsettia/Snow is falling' theme at Winter Wonderland, and good luck
    Eileen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart heb je met veel zweet, bloed en tranen gemaakt. Het is je toch mooi gelukt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox