zaterdag 26 november 2016

Merry Christmas

Hoi lieve allemaal,

Mijn tweede kaartje gemaakt met 1,5 hand en wat minder kracht in mijn handen. Ik was wel even bezig, maar weet je, ik wàs tenminste bezig. Deze kaart maakte ik met het patroontje van de Facebook pagina Be Challenged, zo leuk, ik wilde er wat mee doen, en dat is gelukt.
Het kaartje is 10 cm hoog, Leuk toch met die rand onderaan ertegenaan geplakt ? Ze hebben wel steeds leuke modellen kaarten, en zo maak je weer eens wat anders.
Ik heb het papier en plaatje van Wild Rose Studio gebruikt. Het plaatje uitknippen koste me bijna de meeste moeite... maar hee het is toch gelukt 😃
De poinsettia van Marianne Design is ook zo gaaf, ik gebruik deze graag, net als de sneeuwvlokken.
De rendieren zijn van Nellie Snellen.
Gebruikte artikelen:
6002/0386  Banner Joy!Crafts
6410/0338  Tekst stempel Joy!Crafts
LR0192  Takje Marianne Design
LR0392  IJspegels Marianne Design
LR0393  Ice crystals Marianne Design
LR0435  Kerstster Marianne Design
LR0437  Takjes Marianne Design
CP011  Plaatje Wild Rose Studio
PP030  Paper PackAnnabelle's Christmas Wild Rose Studio
VIND019  Reidier Nellie Snellen
 Deze kaart doet mee met de challenges:
*  28 nov 2016  *  Be Challenged
*  30 nov 2016  *  Petal Lu
*  2 dec 2016  *  Polkadoodles Crafting
*  4 dec 2016  *  The Crazy Challenge

Bedankt voor je bezoekje, reactie, beterschapswens. Ik heb nog pijn en kan nog steeds niet veel doen. Het heeft zijn tijd wel nodig...
Fijn weekend en veel creativiteit gewenst ☺

13 opmerkingen:

  1. Wow die is schitterend mooi gemaakt Erica en wat een leuk designpapier is dit.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Erica!
    Knap dat je nu toch probeert om kaartjes te laten zien!
    Groetjes en veel beterschap he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! Knap gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat modelletje zag ik al regelmatig langskomen. Mooi hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous, such a fabulous design.
    Thank you for joining us for our Anything Goes challenge at Polkadoodles.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je met dat leuke patroontje van Be-Challenged gemaakt Erica...Ik vind het heel knap van je dat je met één en een half hand zoiets moois kan maken....SUPER !!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent een kanjer hoor Erica, dat je toch doorgaat ondanks de ellende en pijn, je kaart is prachtig, niemand ziet dat je zoveel moeite had met knippen.
    Ik neem mijn petje voor je af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model en prachtig versierd!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Erica,
    deze is weer zo gaaf!! Knap dat je het gewoon doet met anderhalve hand! Laat je Vernom soms ook stansjes draaien? Of vindt hij dat helemaal niks?
    En dat je het knutselen anders super mist, dat snap ik heel goed!!! Dan maar wat langzamer, maar geknutseld gaat er worden! ;-)
    Dank je wel voor je mooie verjaardagskaart! Ik vind hem prachtig!
    Ik hang ze weer op, dus kan ik er heerlijk lang van genieten!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love the design. Thanks for joining us at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart! Leuk dat je meedoet bij The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart! Leuk dat je meedoet bij The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox