vrijdag 13 januari 2017

Hartelijk gefeliciteerd

Dag lieve allemaal,
Ik ben weer een beetje op dreef, merken jullie het ? Ik plaats veel momenteel, want ik heb jullie zoveel leuks te laten zien. Zelf ben ik ook best wel aan de knutsel, ik kom er echt weer in en dat bevalt me goed. Niet alles kan ik al plaatsen, ben dus ook veel achter de schermen bezig, maar dat kom ook allemaal op mijn blog uiteindelijk.
Dit is een kaartje wat ik vorig jaar maakte met spulletjes van CraftEmotions. In het papier setje, zitten design papier en ook plaatjes, je kunt er dus vele kanten mee op.
De basis is een Dutch Doobadoo mal, een hele leuke vind ik dit. Al het papier is van CE en de tekst en plaatjes ook. Aan de achterkant heb ik een doily gestoken. Een paar vlinders vliegen er ook rond. De tekst heb ik verhoogd opgeplakt en vervolgens met een parelpen pareltjes gemaakt, ze zitten ook op de vlinders en de bloemetjes.
Gebruikte artikelen:
118040/0202  CraftEmotions Paper stack Life and Garden 11 vel A4
115633/0145  CraftEmotions Die - vlinders
115633/0166  CraftEmotions Die - roos
115633/0168  CraftEmotions Die - bloemenmix
130501/1127  CraftEmotions clearstamps A6 - tekst verjaardag (NL)
470.713.128   Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames Square

Dit kaartje doet mee met de challenges:
*  14 jan 2017  *  Kaartjes Inspiratie
*  18 jan 2017  *  Brown Sugar (1-2)
*  22 jan 2017  *  Crazy Challenge (1-4)
*  23 jan 2017  *  Creative moments (2-3)
*  24 jan 2017  *  Creative Inspirations (*)
*  27 jan 2017  *  Inky Chicks (1-3)
*  27 jan 2017  *  Polkadoodles (1-2)

Ik wens ieder een mooi weekend, lekker aan de knutsel als het toch zo koud is buiten ☺
Bedankt voor je bezoekje en reactie, en ook een warm welkom aan mijn nieuwe volgers !

31 opmerkingen:

  1. Goed bezig, Erica. Ook dit is weer een erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een VROLIJK kaartje laat je zien Erica. HEERLIJK toch.....om in de knutsel-modus terug te komen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo aan het genieten bent van je hobby en wij mogen meegenieten van de mooie resultaten. Deze kaart is ook weer PRACHTIG! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Erica...mooi in de zachte kleurtjes.
    Kaart geeft je meteen het gevoel van voorjaar...kijk ik na buiten valt er sneeuw.
    Fijn dat je weer in de knutselmodus zit ...is er nu ook echt weer voor om heerlijk binnen aan de freubel te zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer! Hele mooi kleuren en wat fijn dat je weer zo lekker de knutselmodus terug hebt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Erica dat je terug aan de knutsel bent .... dit kaartje is ook weer zo super mooi !!! Prachtige materialenn allemaal ... ik word echt blij van dit kaartje!
    Fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie Erica :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Erica. Mooi papier en leuk model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je weer zo lekker bezig bent Erica, het gaat goed zo.
    Je kaart is prachtig, met veel mooie details.
    Hou het vast, kunnen wij genieten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Erica. Heb de dd. opgeschreven. Heb nog niet zoveel inspiratie. Wim heeft me vanmorgen op een workshop gebracht bij Ineke Bezemer. En Sanne heeft me opgehaald. Vanaf nu lekker binnen ivm weersvoorspelling. Puzzelen en freubelen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! En vol met leuke versiersels. Mooi neergezet op deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je deze kaart mooi 'opgebouwd'! Alle details kloppen met elkaar. Knap hoor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje, je blijft kijken. Er is zoveel op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaart is prachtig Erica, fijn dat het knutselen al weer zo goed gaat en ja....sommige dingen moeten even achter de schermen blijven staat...ken dat haha.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met mooie details. Je poezenkaart is ook heel mooi, de kaart spreekt echt doordat je op zwart hebt gemat. En je babykaartje is een schatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het steeds beter gaat met je pols/hand..mooie kaart heb je gemaakt en leuke stempel gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje Erica...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica,
    je kaartje is prachtig!! Zo fijn dat je weer wat aan knutselen toekomt. Daar hebben wij ook profijt van, zien we je mooie kaartjes weer op je blog verschijnen!
    Liefs en wie weet heb je wel een gezellig knutselweekend. Ik morgen ook, maar dna dus met vloerbedekking...;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie sfeervolle kaart met heel erg veel details, mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi samengesteld heb je deze kaart, er is ook lekker veel om naar te kijken. Het kaartje eronder is ook een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige sfeervolle kaart met veel details.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart. Fijn dat het kaarten maken weer lukt. Hoop dat alles weer hersteld.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooie kaart. Erg mooi papier, werkt ook prettig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stunning card! I love all of the details and textures! Especially love the vintage jar! Thanks for joining us at Brown Sugar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart met prachtige "spullies"...mooi gecombineerd .
    Dankjewel voor deze bijdrage aan onze challenge bij de Inky Chicks.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. So pretty and so much to look at. Thank you for joining us at the Polkadoodles Anything Goes Challenge Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fabulous project! Thanks so much for joining our 'Anything Goes' challenge at Polkadoodles
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Another beautiful card. Thank you for entering the Creative Moments challenge . New challenge starts today . Leona x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox