vrijdag 20 januari 2017

Zomaar omdat...

Hoiii iedereen,

Het is de 20e vandaag, en dat betekent een nieuwe challenge bij De Egel, en het is weer een heel leuk thema, dus doe allemaal mee. Hij loopt t/m 4 februari dus je hebt ruim de tijd. Neem ook meteen even een kijkje naar de andere voorbeeldkaarten op het blog. Dit is mijn bijdrage geworden:
Deze kaartjes bestaan uit producten van CraftEmotions. Lekker vrolijke kleuren, dat komt uit het paperblok Botanical Summer.
De teksten heb ik met wit embossingpoeder gedaan. Strikjes erbij van wit katoen. De leuke bloemetjes zijn wel klein, maar schattig op een kaartje.
Op de bloemenrand aan de bovenkant heb ik met geel parels gemaakt met het nieuwe Nuvo Crystal Drops, wat is dit fijn spul om mee te werken. Het is er in verschillende kleuren. Ik heb ook nog wit gebruikt in de kleine bloemetjes en op de vlinders.
Gebruikte artikelen CraftEmotions:
115633/0145  Vlinders
115633/0151  Takje
115633/0153  Gras bloemenrand
115633/0168  Bloemenmix
118040/0107  A5 Paper stack Botanical Summer
130501/1127  Clearstamps A6 - tekst verjaardag (NL)
523851/6969  Lint katoen wit 2,5m x 9mm
651N  Nuvo crystal drops - pearl white
673N  Nuvo crystal drops - dandelion yellow
Deze set kaartjes doen mee met:
*  22 jan 2017  *  Crafting from the heart (2-3)
*  24 jan 2017  *  Creative Inspirations (*)

Bedankt voor jullie  bezoekjes en reacties !
Groetjes van:

30 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke leuke kaart Erica.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten zijn het geworden, heel vrolijk. Erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en vrolijk! gaaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaartjes Erica ! Heel erg leuke challenge ! Daar ga ik zeker mee aan de slag, daar kan je echt alle kanten mee uit en het formaat van 10 op 10 is zo leuk he! Bedankt dat je ook bij mij volger bent geworden ! Gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke voorjaarskaarten Erica!
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijk mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes Erica en fijne gezellige kleuren. Mooi lijn is dit van studio light.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erica, ik word hier helemaal vrolijk van! Wat een superleuke kaarten.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel vrolijk allemaal Erica. Zo met het zonnetje erbij komen ze mooi uit/ grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig, mooi is de rand bovenaan en wat zijn ze lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes! En ik heb mijn bericht aangepast.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke kaartjes, ik krijg zin in het voorjaar!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zien er prachtig uit Erica. Leuke challenge vind ik het.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Erica,
    je hebt 2 superleuke duo kaarten gemaakt, mooi papier en bloemen, leuk met de tekst en strik!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaarten, heel leuk
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Erica , de vrolijkheid spat er vanaf !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellige kaartjes zijn dit geworden. Zo veel op de kaarten te zien. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig!
    Zo kleurrijk, zo mooi. Ik vind ze te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allerliefst zijn deze fleurige kaartjes Erica en ik vind dat je zo leuk gebruik gemaakt hebt van het fleurige en mooie dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Erica,
    je kaartjes zijn zo fleurig. Dat is het eerste woord wat in me opkwam toen ik ze zag. hier word je vanzelf blij van. Inderdaad heel leuk maatje, Ik maak ze vaker en altijd weer leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige en vrolijke kaarten, Erica!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee schitterende kaartjes Erica!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Erica,
    Wat een leuke vrolijke kaarten Erica !!
    Super mooi gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vrolijke kaartje Erica!
    Mooi in deze kleurtjes ook mooie bloemenrand heb je gebruikt.
    Fijn (knutsel)weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke fleurige kaarten Erica !
    Tof kaartje met je naam !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier word ik écht vrolijk van! Schitterende kaartjes Erica..... zo heerlijk fleurig; top!
    Gave 'handtekening' heb je :)
    Fijne dag.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke, vrolijke kaartjes zijn dit Erica! Daar word je toch blij van :-) Leuk dat je volger bent geworden bij mij, ik volg jou nu ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox