dinsdag 17 januari 2017

Thinking of you

Hoi allemaal,

Deze kaart gemaakt met het leuke papiersetje 'Poppie Fields' van CraftEmotions. Hier zit papier in maar ook de plaatjes, dus alles wat je nodig hebt om een leuke kaart te maken.
Het grote plaatje heb ik gemat op geribbeld kraft karton. De emmer en de vlinder zijn verhoogd opgeplakt met 3D kit. Een doily heb ik achter het plaatje geplakt, en aan de zijkant een bloemenrand. Links onder heb ik een paar gaatjes gemaakt en er een lintje door gedaan. De basis is een label mal van Dutch Doobadoo. Op het kleine labeltje heb ik een 'sterkte' tekst gestempeld.
Gebruikte artikelen:
115633/0145  CraftEmotions Die - vlinders
118040/0201  CraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4
130501/1146  CraftEmotions clearstamps A6 - teksten divers klein (NL/ENG)
470.713.125  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames label
6002/0315  Joy!Crafts - Die - Noor! Design - Cutting & Embossing - Rand - Bloemetjes
8089/0213  Cardboard Ribbel Kraft Karton
Parels, kantje, doily uit eigen voorraad
Dit kaartje doet mee met:
*  22 jan 2017  *  Crafting from the heart (1-3)
*  24 jan 2017  *  Creative Inspirations (*)
*  31 jan 2017  *  Petal Lu (2-3)

Bedankt voor je bezoekje, en ook voor alle lieve reacties op mijn vorige berichtjes.
Fijne en gezellige (knutsel) dagen gewenst ☺

27 opmerkingen:

  1. ziet er lekker zomers uit ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit een leuke kaart Erica. Erg leuk :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en wat een leuke details weer! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. als je deze ziet, dan krijg je al zin in het voorjaar. Mooi rand aan de zijkant.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele mooie Erica!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer Erica...leuk gedaan met al die mooie accentjes
    daar ga je vast weer iemand heel blij mee maken...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie romantische kaart!
    Van deze kleurtjes krijg je al zin in het voorjaar.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig! Mooi samengesteld heb je deze prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart erica en mooi van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi met al die kleine details Erica. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart Erica,
    mooi hoe je alles uit deze serie op je kaart hebt verwerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke kaart geworden.
    Mooie bloemetjesrand langs de zijkant.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit mooi gedaan Erica! Er is altijd van alles te zien op je kaarten en toch zijn ze niet druk. Dat vind ik altijd een hele kunst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje!!!
    Ik krijg er al een beetje de voorjaarskriebels van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig label erica!
    Alles heel mooi verwerkt ,er is weer veel te zien op je kaart.
    Vind onder de drie gaatjes met het lint erin heel erg leuk bedacht...die ga ik onthouden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk, Erica! Mooie kleuren!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Erica,

    Wat een werk maak je van jouw kaarten! Ik vind deze bloemen-stans geweldig mooi!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica, ik zie je langskomen bij veel mensen waar ik ook op bezoek dus dacht, ik kom eens kijken ! Wat een prachtige dingen maak je ! Ik ga je volgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi papier hè. Resultaat mag er zijn super!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stunning project. Thanks for joining us at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox