woensdag 28 januari 2015

Happy Bday Easel

Hoi lieve allemaal,

Vandaag eens een heel ander kaartje, namelijk een easel.
Best leuk om deze te maken.
Ik heb deze gemaakt als voorbeeldkaart voor op de Facebook
groep van De Egel, want daar kan je deze mal namelijk winnen.


Ik heb mooie zachte kleuren gebruikt, beetje een pastel kaartje.
Ik vind hem wel geslaagd.
De mooie bloem heb ik weer zelf gemaakt.
Verder spreekt de kaart wel voor zich neem ik aan.


Wil je ook kans maken op deze mooie Nellie Snellen mal,
like dan de pagina van De Egel en deel het like & win bericht
wat bovenaan de pagina staat.


Gebruikte artikelen:

Te winnen Nellie Snellen mal SGC001
Plaatje Marianne Design 3DHM054
Papier Joy Crafts 6011/0401
Ronde rand Joy Crafts 6002/0402
Schulp rand Joy Crafts 6002/0401
Swirl Noor Design 6002/0163
Blaadje Noor Design 6002/0332
Bloem Noor Design 6002/0160
Tekst stempel Noor Design 6410/0317
Plakparels


Allemaal weer heel erg bedankt voor je reactie en je bezoekje
aan mijn blog, zo fijn om te lezen allemaal.
Natuurlijk ben ik nu ook weer benieuwd wat
jullie van mijn kaart vinden ☺



30 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Schitterende mal is dat! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, mooie mal...jammer dat ik niet op FB zit...:-(
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, Erica. Prachtige mal ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend mooie kaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had 'm al voorbij zien komen op fb inderdaad. Prachtig vind ik 'm, mooie kleurtjes, lief stempeltje en weer een prachtige zelfgemaakte bloem. Helemaal super!

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi met de de kaart in de vorm van de mal Erica.
    Liefs van veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat mooi zeg, wat fijntjes geworden. Ook je vorige kaart zag ik van de week veel voorbijkomen. Mooi zeg! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje in hele mooie kleuren zeg.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke snoesjeskaart is het geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend, prachtige bloem en hele mooie chique stans!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige easelkaart Erica. Mooie bloem ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi, prachtige tinten en die bloem is echt beeldschoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Erica.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt!
    De kleurtjes zijn prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele mooie easelkaart en mooi bewerkt Erica
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart weer Erica
    Een hoop leuks weer op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterend kaartje Erica, zo mooi in dat easelmodelletje en daar ook prachtige stansjes voor gebruikt....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica ik vind je easelkaart super mooi! De pastelkleuren zijn inderdaad heel mooi en passen ook perfect bij de materialen die je hebt gebruikt. Super!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erica,
    Prachtige easelcard in mooie, zachte tinten..Je hebt een prachtige mal gebruikt,de bloem ziet er super uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zelf hou ik er heel erg van om easelkaarten te maken Erica en vol bewondering kijk ik dan ook naar deze prachtige creatie die je hier laat zien!! Wat een beauty! De kleuren, het model, je afwerking, het klopt allemaal....een bijzonder mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje Erica, een echte beauty.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Erica,
    wat een gaaf kaartje. Model is leuk en natuurlijk het lieve stempeltje. De mal is ook een topper!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi, leuke stansen heb je gebruikt, super!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart met mooie mal.
    Mooi afgewerkt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. huh, heb je nu een poppetje gekleurd ????
    wat een prachtige mal is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Supermooi Erica, deze mallen lenen zich goed voor een easelcard!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb het kaartje al bewonderd op fb Ja wat een prachtige mal is dit en jij hebt er een heel schitterend easelkaartje van gemaakt ... mooie kleuren ook en de bloem vind ik ook weer geweldig mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje, mooi hoor die bloem.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox