donderdag 1 januari 2015

Nieuwe Challenge

Hoi lieve allemaal,

Een heel hartelijk welkom op de eerste dag van 2015,
ik wens een ieder een mooi jaar, met veel goede en
positieve dingen en veel creativiteit.

1 januari 2015 is ook de dag dat we beginnen met
een nieuwe Challenge op het blog van De Egel.

Ik zit in het Design Team samen met nog 5 dames,
en allemaal hebben we een voorbeeld kaart gemaakt.
Het thema deze maand is 'alles mag' en dit is mijn
winters kaartje geworden:


Ik heb een winters plaatje gebruikt van Syta van Gelderen.
Het mooie papier is van Kraft & You en is heel geschikt om dit
soort kaartjes mee te maken.


Gebruikte artikelen:

Papier Kraft & You CPB - FP15
Ster & hoekjes Noor Design 6002/0358
Rondje Joy Crafts 6002-0402
Randmal Noor Design 6002/0365
Tekst winter Noor Design 6002/2033
Kerstster Noor Design 6002/2018
Tekst stempels Noor Design 6410/0078


Met deze kaart wil ik ook meedoen met de Challenge:

*  2 januari 2015  -  Robyn's Fetish
*  7 januari 2015  -  Cute card Thursday


Ik hoop dat jullie allemaal mee doen met de Challenge
op het Egel blog, zo makkelijk met een 'alles mag' en je
kan ook meedoen als je geen blog hebt.
Je mag met 2 kaartjes meedoen, en de prijs die je kan
winnen is ook zeker de moeite waard.
Hopelijk tot snel bij de Challenge.

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartje,
en mijn streven is om weer wat meer kaartjes te gaan plaatsen.
Iedereen nog mooie (knutsel) dagen gewenst ☺

55 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar Erica,prachtig kaartje heb je weer gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het allerbeste toegewenst Erica voor 2015! Wat een prachtige kaart mogen wij weer bewonderen! Schitterend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou alle goeds voor 2015!
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt! Ik dacht eerst dat het een scrapbooklayout was. Erg mooi, alles klopt! Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedenmorgen Erica.
    Ik wens je ook alle goeds voor 2015 en met deze mooie kaart heb je weer de goede snaar geraakt. Ik heb er ook eentje voor De Egel gemaakt. en in de loop van de dag zal ik hem wel plaatsen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het werd een heel erg leuk kaartje
    ik wens je het allerbeste voor 2015,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel goeds in 2015 Erica ,
    wat is je winters kaartje weer prachtig !!

    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi winters kaartje heb je gemaakt Erica, jij ook nog de beste wensen voor een mooi creatief nieuw jaar. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erica, prachtig mooi winters kaartje.
    Wat leuk dat je volger bent geworden, ben meteen komen kijken bij jou en ook jij maakt prachtige kaarten dus heb ik me meteen ook maar aangemeld. Als je't goed vindt ga ik je in mijn volgende post in de picture zetten en wat reclame maken voor jouw blog, dat doe ik altijd met nieuwe volgers. Het zal wel nog niet voor mijn post van morgen zijn want dat wordt een speciale maar daarna bij mijn eerstvolgende post. Als jij dat goed vindt natuurlijk ?
    Groetjes en veel liefs van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erica, jij ook al het goeds voor 2015! Mooie kaart heb je gemaakt en ik ga zeker eens kijken bij De Egel, leuk weer een nieuwe challenge. Fijne nieuwjaarsdag nog! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie winterse kaart heb je gemaakt
    voor jou ook de beste wensen en een creatief en gezond 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Erica
    Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2015, ik ben ook gelijk volger geworden van de Egel, leuk weer een nieuw challenge blog, je kaart is prachtig, mooie kleurtjes, echt weer een plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erica, allereerst de beste wensen voor 2015. Dat het maar een mooi jaar mag worden. Je eerste kaart van het jaar is al een plaatje. Heel mooi met dat winterse sfeertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Mooie kleuren combi.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jouw de beste wensen voor het nieuwe jaar. Maak er een mooi creatief jaar van.
    Enig kaartje is dit ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Erica. En heel veel goeds en veel creativiteit voor 2015!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gelukkig nieuwjaar babe...
    Op naar nog meer mooie kaartjes

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Erica,
    Ook voor jullie wens ik een heel voorspoedig, gezond, maar vooral een creatief 2015 toe...
    Je kaartje voor de Egel is super mooi ....
    heel leuk dat weer deel uit mag maken van het DT van dit challengeblog...heel veel succes ermee...

    PS en wat de woordverificatie betreft, die staat niet aan bij mijn instellengen...en volgens mij kan je dat gewoon negeren dan plaatst de reactie ook....Ik zou anders niet weten hoe ik dat kan verhelpen??!!!

    groetjes en nog een hele gezellige nieuwjaardag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar Erica! Wat een mooie nieuwe binnenkomer is dit, prachtige kaart!
    Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart, Erica. Een goed begin van een nieuw en creatief jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij ook de beste wensen voor 2015!
    Je kaart is prachtig, mooie winterse kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De beste wensen voor het nieuwe jaar Erica.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart.
    Groetjes, Anja en de beste wensen voor 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart leuk de stempels op de rondjes! En een prachtig winters plaatje. Heel veel goeds wens ik je voor het nieuwe jaar en dat het maar een creatief jaar mag worden.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend kaartje heb je gemaakt Erica - een super geslaagd geheel.
    De beste wensen voor een gezond en creatief 2015.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart. Ik hou van deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi geworden, Erica.
    De allerbeste wensen voor 2015.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De beste wensen voor ene mooi en creatief 2015. Mooie kaart Erica. Ook met warme kleuren die je gebruikt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Erica,
    Wat een mooie kaart!!
    De beste wensen voor in 2015!
    Maak er maar een goed en creatief jaar van!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Erica,
    voor ju ook de beste wensen!
    Mooi dit winterse kaartje!
    Helaas kan ik niet mee doen aan challenges,
    ik kan de druk met mijn hoofd niet aan,
    heb snel migraine,
    maar ik geniet wel van de creaties!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart en wat een mooi plaatje,de beste knutselwensen voor 2015.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig met dat paard!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Erica,
    Op de eerste plaats de beste wensen nog voor 2015.
    En wat laat je weer een prachtige kaart zien....schitterend!
    Ik heb geprobeerd om de kaart bij De Egel direct te linken.....maar nu sta ik er een keer teveel in en ik weet niet hoe de eerste kaart weg moet.De kaart die op nr. 4 staat moet er eigenlijk af.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Erica, Nog de allerbeste wensen voor 2015! Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Zo'n mooie combi met kraft! Ik ga zeker proberen mee te doen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart Erica, gaaf dat plaatje met het paard er op. Helemaal mijn ding :-).

    De allerbeste wensen voor 2015, dat het maar een gelukkig en creatief jaar voor je mag worden.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Erica het is weer een pracht van een kaartje ... heel mooi met dat prachtige paard !
    Ook voor jou wens ik een prachtig 2015 toe !
    Heel veel groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gaaf kaartje Erica, heerlijke kleurtjes en een schattigggg plaatje :-)
    Voor jou nog de allerbeste wensen voor 2015 en bedankt voor je lieve berichtjes altijd!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful Horse Gorgeous Card Thanxx For Playing With Us At The Robyn's Fetish Challenge This Week
    Good Luck
    Sherry @ Robyn's Fetish DT

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Erica. Ik had je ook al gemist. Maar de laatste weken van het oude jaar was ik erzelf ook niet zo. Dis..... Ik wil je het allerbeste wensen voor 2015.met geluk, goede gezondheid en veel creativiteit. Fijn dat je in het team van de Egel bent gekomen. Gefeliciteerd. Je kart is erg mooi. De plaatjes van Syta zijn ook superleuk. Mooi details zie ik op je kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie kaart, leuke afbeelding, mooie kleuren!! Jullie ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Erica,

    Jij ook nog de allerbeste wensen voor 2015!

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Prachtig plaatje!

    Lieve groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooo wat een mooi winterse kaart erica !

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie winterse kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd met je DT-schap Erica, super leuk hoor! Heel veel plezier toegewenst.
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt, ik was alleen nog vergeten om even bij jou een reactie achter te laten.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Als eerste nog even heel veel geluk, liefde en vooral gezondheid voor 2015 gewenst voor jou en je kleine man. Wauw wat een gaaf kaartje is dit geworden Erica! Ik als groot liefhebster van paarden kan hier helemaal bij wegdromen! Super mooie sfeer! Ook bedankt voor je leuke reactie op mijn blog over mijn omslagdoeken. Las je opmerking over het langer maken, maar die van mij zijn een stuk langer als die van mijn moeder hoor, ik wil alleen nooit op de foto, hihi! Maar bij mij hangen mijn doeken ruim over mijn billen, hihi! Tot blogs weer! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jouw kaart, Erica, is ontzettend mooi en erg sfeervol geworden.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Eindelijk dan een bezoekje van mij....
    Wat een prachtige winterse kaart, ik krijg het er bijna koud van.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Prachtige winterse kaart ..toch wel jammer dat we helemaal geen winter gehad hebben als je dit plaatje zo ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ook voor jou en je zoontje een heel gelukkig, gezond en creatief 2015 toegewenst. Wat een prachtige winterse kaart laat je zien. Ontzettend mooi gemaakt!

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mag nog wel hè? Voor jou en je kleine lief het aller BESTE voor 2015.
    PRACHTIG vind ik dit winterse kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Een sfeervol winterkaartje Erica, mooie combi van kraft en designpapier en leuk gedaan met de tekst.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox